Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2012-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z kompleksową termomodernizacją Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Sosnowcu. Zakres robót budowlano montażowych obejmuje wymianę okien i drzwi wraz z częściowym podmurowaniem, ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu, wykonanie ocieplenia wszystkich stropodachów i stropów nad przejazdami i podcieniami. Ponadto zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje instalacje: centralnego ogrzewania, przygotowania ciepłej wody użytkowej, wentylacji, elektrycznej i odgromowej, a także system zarządzania energią cieplną. Dane techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy - 6651 m2, - Powierzchnia użytkowa - 15345 m2, - Kubatura - 57883 m2, - Średnia wysokość - 10 m. 2 Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1 Roboty budowlano - montażowe - demontaż i utylizacja okładziny ścian z płyt acekolowych na ruszcie drewnianym o pow. ok. 6.513,0 m2, - ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchiwania granulatu wełnianego o pow. ok. 5.074,0 m2, - pokrycie dachów papą termozgrzewalną 2 warstwowe o pow. ok 5.074,0 m2 wraz z wymianą obróbek blacharskich i modernizacją systemu deszczowego, - ocieplenie dachów nad salą gimnastyczną i aulą z płyt z pianki poliuretanowej gr. 12 cm, papy mocowania mechanicznego za pomocą łączników teleskopowych i papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia o pow. ok. 1.500,0 m2, - ocieplenie przejazdów, podcieni, wejść do budynku z bloczków z wełny mineralnej gr. 15 cm o pow. ok. 523,0 m2, - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm o niskim parametrze przepuszczalności ciepła o pow. ok. 6.110,0 m2, - ocieplenie ościeży zewnętrznych styropianem o niskim parametrze przepuszczalności ciepła o pow. ok. 1.115,0 m2, - wymiana stolarki okienne wraz z pomniejszeniem otworów okiennych o pow. ok. 2.502,0 m2, - wymiana stolarki drzwiowej o pow. o pow. ok. 82,0 m2, - ocieplenie ścian piwnic płytami styropianowymi gr. 14 cm o pow. ok. 1.115,0 m2, - wykonanie opaski wokół budynków z kostki brukowej betonowej gr. 6cm o pow. ok. 776,0 m2. 2.2 Instalacja centralnego ogrzewania - instalacja nowego rozdzielacza c.o. obsługującego 6 obiegów cieplnych wraz z zaworami regulacyjnymi w obiektach I-IV, - wprowadzenie sześciu stref grzewczych zasilanych z obiegu VI wraz z siłownikami regulującymi przepływ czynnika grzewczego, - wymiana orurowania i przewodów instalacji grzewczej o dł. ok. 8.018,00 mb, - wymiana grzejników wraz z zainstalowaniem zaworów termostatycznych. 2.3 Instalacja ciepłej wody użytkowej - wymiana poziomów rozprowadzających oraz pionów ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji o dł. ok. 2.459,00 mb. 2.4 Instalacja wentylacji - modernizacja układu wentylacyjnego - stworzenie 4 układów wentylacyjnych nawiewno - wywiewnych z rekuperacją, - konstrukcje wsporcze pod centrale wentylacyjne. 2.5 Instalacja odgromowa - montaż instalacji odgromowej ok 4.600,00 mb. 2.6 Instalacja elektryczna - rozbudowa istniejących tablic elektrycznych, - instalacje elektryczny: obwody zasilające urządzenia siłowników (sterujących pracę grzejników), zasilanie szaf sterująco - zasilających central elektrycznych. 2.7 System zarządzania energią cieplną: - układ sterowania urządzeń central wentylacyjnych, - układ sterowania węzła cieplnego (rozdzielacz c.o. oraz cyrkulacji c.w.u), - układy sterowania 6 stref grzewczych (grzejniki), - regulacja i rozruch systemu zarządzania energią cieplną. 3 Szczegółowy zakres robót określają nw. dokumenty: - Projekt wykonawczy, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Przedmiar robót. opracowane przez Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne UTEX Sp. z o.o., ul. Strzeleckiego 27, 44-105 Gliwice które stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4 Z uwagi na konieczność sprecyzowania poszczególnych elementów architektoniczno-budowlanych i instalacyjnych oraz określenia ich parametrów technicznych, wzajemnych relacji i połączeń, jak również rozwiązań jednostkowych, w dokumentacji projektowej zawarto nazwy i wskazania materiałów i wykonawców dla poszczególnych elementów. Zgodnie z zapisami art. 31 ustawy dokumentacja projektowa jest równocześnie opisem przedmiotu zamówienia na roboty budowlane. Zawarte w opisie nazwy materiałów budowlanych poza danymi technicznymi określają żądane standardy jakościowe oraz estetykę elementów i materiałów. Zastosowanie elementu równoważnego jest dopuszczalne w przypadku spełnienia wszystkich ww. warunków określonych w dokumentacji projektowej, jak również przy spełnieniu warunku art. 30 ust 5 ustawy. Opis techniczny należy rozpatrywać jako integralną sześć dokumentacji projektowej, w której skład wchodzi część rysunkowa i część opisowa. Z uwagi na przewidywany okres realizacji robót budowlanych i zmieniającą się ofertę dostawców poszczególnych systemów i rozwiązań technologicznych zastosowanych w dokumentacji projektowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo konieczności uzgadniania na etapie realizacji materiałów i rozwiązań technologicznych zaproponowanych przez Wykonawcę w miejsce ewentualnie wycofanych rozwiązań określonych w dokumentacji. Każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego na zastosowanie rozwiązań zmiennych, które muszą co najmniej spełniać kryteria techniczne i parametry estetyczne określone w dokumentacji projektowej zgodnie z zapisami ustawy oraz ustawy Prawo budowlane. Konieczne obliczenia i projekty związane z równoważnymi rozwiązaniami Wykonawca dokona na własny koszt. Określone w dokumentacji projektowej typy materiałów podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawca przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych w dokumentacji projektowej standardów technicznych. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem ( w tym min.: wymiarów, ciężaru sposobu transportu i montażu) Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 5. Wyłoniony w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - ze zmianami), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 2010 nr 185, poz. 1243 - ze zmianami), rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004 nr 71, poz. 649 - ze zmianami), oraz zgodnie z innymi przepisami szczegółowymi, normami i zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi dla robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 211.292,39 zł (słownie złotych: dwieście jedenaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt dwa 39/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach