Powiat Puławski ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
- Data zamieszczenia: 2020-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
Aleja Królewska 19
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 886 11 36
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powpul.ezamawiajacy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa rewitalizacja terenów zdegradowanych poprzez aktywizację społeczną obszaru A oraz podniesienie spójności funkcjonalnej placówek publicznych Powiatu Puławskiego - III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku Zespołu Kształcenia Zawodowego w Puławach (wcześniej Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach), oraz w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Puławach przy ul. Wojska Polskiego 7. Instalacje o mocy minimum 32kW każda z panelami fotowoltaicznymi umieszczonymi na dachu budynku na systemowej konstrukcji wsporczej. Całość konstrukcji winna być uziemiona i zabezpieczona odgromowo. System ma być wyposażony w rozdzielnie prądowe zawierającą stosowny osprzęt i zabezpieczenia oraz połączony z instalacją elektryczną budynku. Instalacja powinna umożliwiać monitorowanie i zdalny odczyt charakterystycznych parametrów pracy instalacji, oraz wykonywanie raportów w dowolnie wybranym okresie. Ponadto zamówienie obejmuje dostawę i montaż ulicznych lamp LED oświetlających teren szkoły. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączonej dokumentacji budowlano-wykonawczej. 2. Szczegółowy zakres zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 7 do SIWZ, tj. w szczególności: - dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa w zakresie określonym w punkcie III.1 SIWZ oraz przedmiar robót, który to przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych W celu terminowej realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy szczególnej wydajności i koordynacji prac, w tym w razie konieczności z wykorzystaniem zmianowości prac. Zmiana terminu realizacji zamówienia będzie dopuszczona wyłącznie, gdy przyczyna wydłużenia realizacji zamówienia określona w umowie będzie miała faktyczny wpływ na czas realizacji zamówienia. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów lub urządzeń określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach (w tym technicznych) i jakości. Operowanie wyłącznie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wymagania w zakresie równoważności określone są zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy (tabele równoważności). Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego np. certyfikaty, atesty higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego na etapie składania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: - 800 zł (osiemset złotych), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2019r., poz. 310 ze zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 88 8741 0004 0007 6858 2000 0060 z dopiskiem Rewitalizacja III. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.5.1 SIWZ i pkt V.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. e) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego. Oświadczenie w zakresie podwykonawców- należy złożyć wraz z ofertą (jeżeli dotyczy)- zał. Nr 1 a) do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej Gminy Krzywda – Etap I, realizowanej częściowo w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego”
Dodano: 2024-02-15 - Poprawa efektywności energetycznej Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego w Nałęczowie SPZOZ w celu obniżenia kosztów energii – dostawa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem.
Dodano: 2024-01-05 - Dostawa i montaż 18 instalacji fotowoltaicznych dla Roztoczańskiego Parku Narodowego
Dodano: 2023-10-13 - Poprawa efektywności energetycznej Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego w Nałęczowie SPZOZ w celu obniżenia kosztów energii – dostawa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem.
Dodano: 2023-09-18 - "Budowa instalacji fotowoltaicznej przy Hydroforni Przedmieście Płuskie Zach. w m. Tarnogród"
Dodano: 2023-08-24 - ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ O MOCY DO 73,8 kWe DLA SAMODZIELNEJ PUBLICZNEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAMOŚCIU
Dodano: 2023-06-05 - "Budowa instalacji fotowoltaicznej przy Hydroforni Przedmieście Płuskie Zach. w m. Tarnogród"
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Fajsławice w ramach projektu „Instalacje OZE na terenie gminy Fajsławice”
Dodano: 2022-09-08 - Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
Dodano: 2022-09-01 - Eko-energia w gminie Bychawa - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Bychawa – Część II zamówienia
Dodano: 2021-09-28