Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną dla budynków użyteczności publicznej oraz ujęć wody”

GMINA LEŚNIOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 22-122 Leśniowice, 21A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82567-54-94
  • Data zamieszczenia: 2024-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LEŚNIOWICE
    21A
    22-122 Leśniowice, woj. lubelskie
    tel. 82567-54-94
    REGON: 110198050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną dla budynków użyteczności publicznej oraz ujęć wody”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną (na gruncie oraz dachowych) dla budynków użyteczności publicznej oraz ujęć wody w gminie Leśniowice, wraz z modernizacją istniejącej instalacji elektrycznej, w celu umożliwienia przyłączenia instalacji fotowoltaicznych oraz magazynami energii.4.2. Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie, dostawę i wykonanie kompletnych układów instalacji paneli fotowoltaicznych w 10 budynkach użyteczności publicznej oraz na 3 ujęciach wody o mocy instalacji dla danego obiektu od 6,6 kWp do 49,5 kWp, wykonanie okablowania i opomiarowania wraz z synchronizacją z istniejącą siecią oraz zapewnienie możliwość obserwacji, przetwarzania i gromadzenia charakterystycznych parametrów instalacji wraz z umożliwieniem wizualizacji wyników w aplikacji mobilnej i na komputerze oraz wykonanie niezbędnych projektów i modernizacji rozdzielnic elektrycznych wewnątrz budynków w sposób zgodny z aktualnymi przepisami wraz z dostawą i instalacją magazynów energii, w tym:1. Opracowanie dokumentacji technicznej Wykonanie projektu technicznego wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem ewentualnych pozwoleń na budowę lub zgłoszenia robót, jeżeli zakres jej realizacji tego wymaga zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym – dalej PFU (załącznik Nr 1 do SWZ)• Projekt budowlany opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami - (3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej).• Projekty wykonawcze opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami - (po 3 egz. w wersji papierowej,1 egz. w wersji elektronicznej).• Przedmiary robót sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 z późn. zm.) 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); • Kosztorysy inwestorskie wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.• Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- (3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 z póź. zm.) - (3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej);• wymagane prawem decyzje, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;2. Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego).3. Wykonanie robót budowlano - montażowych na podstawie w/w dokumentacji technicznych 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. protokoły z robót zanikających, protokoły skuteczności, szczelności oraz przydatności wszystkich instalacji, aprobaty, certyfikaty, atesty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów, urządzeń itp.) wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną;5. Zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego;6. Przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej;7. Opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej;8. Przeszkolenie pracowników Zmawiającego, w zakresie prawidłowej obsługi zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej;9. Zgłoszenie instalacji do Operatora w celu podłączenia systemów fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej,10. Serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem – w okresie obowiązującej gwarancji.4.3. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy w stosunku do przedmiotu zamówienia określone zostały w Programie funkcjonalno – użytkowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZ). 4.4. Wizja lokalna.Przed przygotowaniem i złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dla właściwego określenia koniecznych do wykonania prac i kalkulacji ceny, dokonał wizji lokalnej w miejscach realizacji zadania w celu zweryfikowania dokumentów opisujących przedmiot zamówienia ze stanem faktycznym oraz uzyskania ewentualnych informacji, które mogą być pomocne do określenia pełnego zakresu prac, dokonania wyceny robót i przygotowania oferty.4.5. Gwarancja.Długość okresu gwarancji na instalację fotowoltaiczną, magazyny energii, optymalizację napięcia sieciowego (komponenty i montaż) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 120 miesięcy (termin minimalny) do 180 miesięcy (termin maksymalny). 4.6. Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.4.7. Zaliczki.Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 5% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie do 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 5 dostaw, polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 49,00 kWp każda,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach