Przetargi.pl
Kompleksowa rewitalizacja i wzrost estetyki funkcjonalnej przestrzeni publicznej terenów kulturowych i historycznych w centrum Mirca obejmującego zadania inwestycyjne pn.: Zad. III - Budowa podstrefy widowiskowo-sportowej (scena widowiskowa, plac rekreacyjny, przebudowa boiska sportowego) za palcówkami oświaty: Gimnazjum i SP Mirzec Zad. IV - Renowacja stawu dla wędkarzy

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
    REGON: 00054005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa rewitalizacja i wzrost estetyki funkcjonalnej przestrzeni publicznej terenów kulturowych i historycznych w centrum Mirca obejmującego zadania inwestycyjne pn.: Zad. III - Budowa podstrefy widowiskowo-sportowej (scena widowiskowa, plac rekreacyjny, przebudowa boiska sportowego) za palcówkami oświaty: Gimnazjum i SP Mirzec Zad. IV - Renowacja stawu dla wędkarzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewitalizacja terenów przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum wraz z droga dojazdową w podstrefie widowiskowo-sportowej oraz terenem wokół stawu wędkarskiego na działkach nr ewid. gr 2608, 2609-2, 2609-3, 2610, 2911-1, 2911-2 - sołectwo Mirzec I Zakres rzeczowy obejmuje usuniecie drzew, roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i budowlano - montażowe polegające na: 1. usunięciu 40 szt. drzew gatunku wierzba, 2 szt. drzew gatunku sosna i 1 szt. drzewa gatunku akacja, 2. obiekty do rozbiórki : a. jednosłupowa stalowa konstrukcja kosza do koszykówki H-3 m - 1 szt., b. opaska przy budynku szkoły z płyt chodnikowych 50 x 50, c. chodnik z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm wraz z obrzeżami : kostka 6 m2,obrzeża -10 mb, d. krąg betonowy studni - 1 szt. e. słupy energetyczne H - 10 m - 4 szt. f. ogrodzenie : h = 1.2 m, słupki stalowe, przęsła z prętów stalowych w ramie kątowników -105 m, h = 1.5 m, słupki stalowe, przęsła z prętów stalowych w ramie kątowników - 92 m, h = 1.5 m, siatka stalowa, słupki betonowe - 165 m, h = 1.5 m, siatka stalowa, słupki stalowe - 259 m, 3. obiekty i urządzenia budowlane do wykonania: a. budynek zaplecza rekreacyjno - sportowego z zadaszona sceną plenerową o pow. użytkowej 112,75 m 2 wraz z instalacjami (wod.-kan., c.o., elektrycznej), b. widownia w formie amfiteatru na 447 miejsc siedzących, powierzchnia zabud. 230 m 2 c. przebudowa boiska do piłki nożnej, (55,0 x90,0 m) o nawierzchni trawiastej, d. ciągi komunikacyjne : chodniki, place, parkingi i drogi w formie ciągów pieszo-jednych, alejki spacerowe (wokół stawu wędkarskiego) o pow. ok. 3000 m 2, schody terenowe, pochylnie dla niepełnosprawnych oraz pomosty i kładki drewniane (spacerowe i wędkarskie) z bali i desek w ramach renowacji stawu wędkarskiego, e. wykonanie ogrodzenia systemowego z paneli systemowych Nylofor 1 3D o wysokości 1.80 m wraz z bramą dwuskrzydłową i furtkami szer. 1.20 m w miejscu istniejącego ogrodzenia przeznaczonego do rozbiórki, f. sieci uzbrojenia terenu : wodociąg, kanalizację sanitarną, kanalizacja deszczową, odwodnienie liniowe terenu, sieć energetyczna, kablowa linia niskiego napięcia (przebudowa istniejących kabli elektroenergetycznych), przebudowa kabli telekomunikacyjnych, oświetlenie terenu lampami typu parkowego, sieć teletechniczna kablowa (monitoring wizyjny) oraz dodatkowo zewnętrzne punkty poboru wody i energii elektrycznej, g. trybuna stalowa dla 100 osób, h. mała altana 3 x 3, 4. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego z uwagi na zróżnicowanie poziomów terenu zachodzi konieczność wykonania niwelacji terenu pod planowaną inwestycje, 5. wykonanie dokumentacji odbiorowej (protokoły, atesty, certyfikaty itp.) 2 komplety 6. obsługa geodezyjna bieżąca i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wykonanych robót wraz z ewentualną dokumentacja techniczna powykonawczą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 65 000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16. 10. 2012 r. do godz. 1000. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu -poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancjach bankowych zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez poręczyciela-gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 Pzp, -gwarancjach bankowych zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w razie zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, -gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w razie zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r., NR 42, poz.275 ze zm.), zapewniających bezwarunkową i nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 91 8523 0004 0006 0046 2000 0001 BS Wąchock O. Mirzec tytułem Wadium - przetarg nieograniczony pn.Kompleksowa rewitalizacja i wzrost estetyki funkcjonalnej przestrzeni publicznej terenów kulturowych i historycznych w centrum Mirca obejmującego zadania inwestycyjne pn.: Zad. III Budowa podstrefy widowiskowo-sportowej (scena widowiskowa, plac rekreacyjny, przebudowa boiska sportowego) za palcówkami oświaty: Gimnazjum i SP Mirzec Zad. IV Renowacja stawu dla wędkarzy W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania - zaksięgowania na rachunku zamawiającego tj. nie później niż do dnia 16.10.2012 r. godz. 1000 4.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty oryginał dokumentu należy złożyć w pokoju nr 104 Urzędu Gminy w Mircu (przed terminem składania ofert), natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 6.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust. 1 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach