Gmina Białobrzegi ogłasza przetarg
- Adres: 26-800 Białobrzegi, Plac Zygmunta Starego 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6132572 w. 24, 25 , fax. 048 6132572
- Data zamieszczenia: 2015-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Białobrzegi
Plac Zygmunta Starego 9 9
26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
tel. 048 6132572 w. 24, 25, fax. 048 6132572
REGON: 67022330400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl, www.bip.bialobrzegi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Białobrzegi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, a w szczególności: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym opracowanie końcowych projektów fotometrycznych dla modernizowanych odcinków instalacji oświetleniowej wraz z zainstalowaniem na instalacji oświetleniowej nośników reklamy, zgodnie z wymogami Polskiej Normy PN-EN13201 (/Dokumentacja projektowa/); b) uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych w oparciu o dokumentację, o której mowa w lit. a), ewentualnie uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych; c) wymianę 1 480 szt. opraw oświetleniowych na oprawy LED na istniejących konstrukcjach wsporczych linii energetycznych oraz na wydzielonych liniach oświetleniowych; d) budowę nowej kablowej instalacji oświetleniowej o długości 2 630 m wraz z wymianą istniejących słupów oświetleniowych na nowe - posiadające nośniki reklamy - i oprawami oświetleniowymi LED w ilości 160 szt.: 18 słupów - posiadające nośniki reklamy - stylizowanych z wysięgnikiem jednoramiennym, z jedną oprawą LED, na ulicy Krakowskiej od mostu do Placu Zygmunta Starego odcinku - długość linii kablowej 620 m; 62 stylizowane słupy oświetleniowe - posiadające nośniki reklamy - z wysięgnikami dwuramiennymi, z dwoma oprawami LED, odcinku ulicy Krakowskiej od Placu Zygmunta Starego do skrzyżowania z ulicą Kopernika po obu stronach ulicy, naprzemianlegle; długość linii kablowej 1860 m; 5 słupów stylizowanych - posiadające nośniki reklamy - z wysięgnikami dwuramiennymi, z dwoma oprawami LED, na ulicy Krakowskiej od skrzyżowania z ulicą Kopernika do Biedronki - długość linii kablowej 150 m; 8 słupów stylizowanych - posiadające nośniki reklamy - z wysięgnikiem jednoramiennym, z jedną oprawą LED, na ulicach okalających Plac Zygmunta Starego - w miejscach posadowienia istniejących słupów bez budowy linii kablowej; e) przebudowę 53 punktów sterujących oświetleniem wraz z oprogramowaniem do zarządzania oświetleniem; f) wyposażenie dyspozytorni sterowania oświetleniem ulicznym poprzez dostawę: jednego komputera przenośnego typu laptop, urządzenia wielofunkcyjnego, dwóch tabletów; g) wykonanie badań i pomiarów dla całego zakresu przedmiotu zamówienia; h) udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnego monitoringu wybudowanej infrastruktury; i) udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji na korzystanie z systemu do zdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury; j) wsparcie techniczne oraz stała aktualizacja oprogramowania systemu w okresie gwarancji; k) zmniejszenie mocy zainstalowanej do wartości nie większej niż 69,07 kW w okresie pełnych pięciu lat kalendarzowych po wykonaniu zamówienia, czego potwierdzeniem będą sporządzane przez Wykonawcę raporty za każdy rok działania zmodernizowanego oświetlenia ulicznego. l) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót; organizację zaplecza budowy; wytyczenie geodezyjne, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), który służy do ustalenia planowanych kosztów przedmiotu zamówienia i precyzuje szczegółowe wymagania Zamawiającego. 3. Użyte nazwy producentów w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) lub innych załącznikach do SIWZ podane zostały ze względu na specyficzny charakter zamówienia i trudności w jasnym i precyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zaproponować równoważny produkt pod warunkiem spełnienia przez niego parametrów zawartych w opisie i nie gorszych od wymaganych. Tam gdzie Zamawiający użył nazwy producentów, Zamawiający informuje, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz /lub równoważny/. 4. Wykonawca wykona wszystkie prace składające się na przedmiot zamówienia, w tym w szczególności wymienione w ust. 1 w ramach ceny ofertowej. 5. Wykonawca składający ofertę, w przypadku wygrania przetargu i realizacji zadania, ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięcie efektu modernizacji, w tym osiągnięcie efektu ekologicznego na poziomie ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla rocznie 387,15 Mg/rok w okresie pełnych pięciu lat kalendarzowych po odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, czego potwierdzeniem będą sporządzane przez Wykonawcę raporty za każdy rok działania zmodernizowanego oświetlenia ulicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) do dnia 04.08.2015 r., do godz. 9:30.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najniższa moc zainstalowana
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegi.pl, www.bip.bialobrzegi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27