Przetargi.pl
Kogeneracja w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4502284 , fax. 22 4502236
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Madalińskiego 25 25
    02-544 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4502284, fax. 22 4502236
    REGON: 01204574300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kogeneracja w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku technicznego dla potrzeb układu wysokosprawnej kogeneracji na gaz ziemny GZ - 50 współpracującej z generatorem absorcyjnym wody lodowej (trójgeneracja) w trybie zaprojektuj i wybuduj na terenie Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w Warszawie, ul. Madalińskiego 25. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) Sporządzenie projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę z uzyskaniem wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń - przy zadośćuczynieniu wymaganiom zawartym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 3.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) oraz innych uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie. b) Sporządzenie projektu rozbiórki budynku agregatorni c) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389), d) Sporządzenie projektów branży elektrycznej z uwzględnieniem wymagań jednostki kogeneracji, uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz pozwoleń. Na etapie opracowywania projektu technologii układu kogeneracji należy przewidzieć w pierwszej kolejności współpracę układu z węzłem centralnego ogrzewania, a następnie kotłami wodnymi. Do tak skojarzonego układu należy zaprojektować automatykę, która umożliwi pracę układu w takiej kolejności. e) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym: - wykonanie demontażu agregatu prądotwórczego umieszczenie go w obudowie dźwiękochłonnej i podłączenie do instalacji Szpitala, - wykonanie rozbiórki budynku agregatorni, - rozbiórka budynku tlenowni i przeniesienie stacji gazów medycznych wraz z wykonaniem niezbędnej sieci, - demontaż i utylizacja podziemnego zbiornika paliwa, - budowa budynku technicznego wraz z konieczną infrastrukturą, - wykonanie źródła ciepła i chłodu w oparciu o silniki gazowe (jednostki kogeneracyjne) oraz agregat absorpcyjny wraz z instalacjami technologicznymi oraz wyposażeniem, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji wytwarzania ciepłej wody użytkowej, - wykonanie instalacji elektrycznych związanych z przedmiotem zamówienia, - wykonanie instalacji teletechnicznych, - wykonanie instalacji AKPiA nadzoru i kontroli parametrów pracy systemu wraz z instalacją, f) Wykonanie przyłącza gazu ziemnego wraz z stacją redukcyjną gazu.(Uwaga: Termin rozpoczęcia wykonywania robót gazowych należy ściśle uzgodnić z Zamawiającym. Przed przystąpieniem do wykonywania robót gazowych Wykonawca na własny koszt zatankuje 6000 l oleju opałowego). g) Dostawa, montaż, uruchomienie dwóch kogeneratorów o mocy elektrycznej nie mniejszej niż 200 kWeh każdy i mocy cieplnej nie mniejszej niż 350 kWth każdy, przy czym wymagana sprawność elektryczna kogeneratorów nie może być mniejsza niż 35 %, a wymagana sprawność ogólna kogeneratorów nie może być mniejsza niż 85 %, które będą współpracować z generatorem wody lodowej 7/12 ?C o mocy 541 kW chłodu o sprawności nominalnej 70 %. Urządzenia i moduły kogeneracyjne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą montażu. h) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów. i) Wykonanie dokumentacji wytwarzania energii w wysokosprawnej kogeneracji w zakresie, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 września 2007 r. w sprawie sposobu obliczania danych podanych we wniosku o wydanie świadectwa pochodzenia z kogeneracji oraz szczegółowego zakresu obowiązku uzyskania i przedstawienia do umorzenia tych świadectw, uiszczania opłaty zastępczej i obowiązku potwierdzania danych dotyczących ilości energii elektrycznej wytworzonej w wysokosprawnej kogeneracji (Dz.U. z 2007 r. Nr 185, poz. 1314). j) Wystąpienie w imieniu Zamawiającego o: - uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę budynku agregatorni, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, - przyznanie koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej w wysokosprawnej kogeneracji, w tym przygotowanie wniosku o koncesję oraz niezbędnej dokumentacji. 3. Wykonawca zapewni co najmniej 36-miesięczną gwarancję na zamontowane urządzenia i wykonane roboty budowlane. 4. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych serwisów zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta i potrzebami wynikającymi z eksploatacji. W zakres serwisu wchodzą wszelkie niezbędne materiały i części zamienne, dojazd do Zamawiającego, wszelkie czynności serwisanta, itp. 5. Wykonawca zapewni rozruch urządzeń i potwierdzenie ich parametrów oraz przekazanie obiektu do użytkowania. 6. Wykonawca zapewni wykonanie wszystkich niezbędnych robót i instalacji w celu zapewnienia prawidłowej współpracy kogeneratorów z węzłem cieplnym i kotłami wodnymi. 7. Wykonawca zapewni odbiory urządzeń i wyposażenia przez Urząd Dozoru Technicznego i innych służb, jeżeli wystąpi taka konieczność. 8. Wykonawca zapewni wykonanie instalacji monitoringu i nadzoru produkcji i zużycia mediów pochodzących ze źródła wskazanego przez Szpital wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt (tj. komputer, monitor, program graficzny do obsługi procesu technologicznego) na stanowisku dyspozytorskim. 9. Organizacja prac i ruchu na placu budowy będzie wymagała uzgodnień i koordynacji z zamawiającym. Zamawiający informuje, iż w związku z przewidywanym równoczesnym wykonywaniem innych robót przez innego wykonawcę, w trakcie trwania umowy mogą wyniknąć czasowe utrudnienia w komunikacji oraz organizacji ruchu i robót na terenie wokół szpitala. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty, we własnym zakresie, dla właściwego określenia koniecznych do wykonania prac i kalkulacji ceny dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Będzie to pomocne także przy zweryfikowaniu dokumentów opisujących przedmiot zamówienia ze stanem faktycznym oraz uzyskania informacji, które mogą być przydatne do określenia pełnego zakresu prac, dokonania wyceny robót i przygotowania ceny oferty. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (załącznik nr 3 do SIWZ), w koncepcji technologii działania układu trójgeneracyjnego (załącznik nr 4 do SIWZ) i formularzach parametrów technicznych urządzeń (zał. nr 1, 2, 3, 4 do oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 180 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach