Przetargi.pl
Kanalizacja sanitarna z przykanalikami w ul. Kard. S. Wyszyńskiego

Gmina Przedecz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-635 Przedecz, Pl. Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 273-84-67 , fax. 0-63 273-84-67
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przedecz
    Pl. Wolności 1 1
    62-635 Przedecz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 273-84-67, fax. 0-63 273-84-67
    REGON: 31101932600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedeczbipjst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kanalizacja sanitarna z przykanalikami w ul. Kard. S. Wyszyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w ul. Kard. S. Wyszyńskiego (ulica powiatowa)obejmująca następujący zakres robót: - kolektory sanitarne: S-1; S-2;S-4 i wycinkowo S-3; i S-6, - przykanaliki- obejmujące odpływ śieków z gospodarstw domowych i obiektów użyteczności publicznej do w/w kolektorów w ilości 60szt. o łącznej długości 301,0m. - Łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami wynosi: 1.279,50m, - rurociąg tłoczny z rur PVC-U fi 110 mm. o długości:347,0m. - przepompownię nr 1 do przepompowywania ścieków sanitarnych surowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 40 000zł(czterdzieści tysięcy). 2.Wadium może byc wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach ubezpieczeniowych i bankowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz.1158 z późn. zm) w terminie do dnia 01.07.2009r.do godz.10:00 z tym, że : 1.wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy Witkowo Oddział Przedecz Nr 84 8538 1025 0100 0101 2000 0004- dokumenty potwierdzające wniesienie wadium należy dołączyć do ofert. 2. wadium uznaje się za wniesione, jeżeli wpłynęło w wyznaczonym terminie na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniaja warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych, b)zapewniają przynajmniej 3 letni okres gwarancji na wykonane zamówienie, c)wykonają zamóweinie w terminie do 31.12.2009r., d)spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24ust 1 i 2 w/w ustawy, f)spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy, g)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, h)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, j)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, k)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, l)wnieśli wadium w wysokości 40 000zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady : spełnia/ nie spełnia warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz ośwaidczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku- Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie zgodnie a art. 24 ust. 1 w/w ustawy- Załącznik Nr 2. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający żąda, nastepujacych dokumentów: a) atualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadzenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działaności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz sładek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie zgodnie z art.24 ust. 2 w/w ustawy- Załącznik Nr 3. 5. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy -Załącznik Nr 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawijącego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujcych dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed ostatnim dniem wszczęcia postępowania o udzialenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie, odpowiadajcym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie- Załącznik Nr 5, b) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia- Załącznik Nr 6, c)wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń- Załącznik Nr 7, d) wykaz zakresu zamóweinia, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy- Załącznik Nr 8. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamóweiniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyknonanie zamóweinia, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działaności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 PLN- przedstawią informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 400 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie orginału lub kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez osobę/ osoby uprawnione do składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy - Załącznik Nr 9. 7. Kosztorys ofertowy. 8. Podpisany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedecz.bipjst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach