Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. Polna 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2800300, 2800345 , fax. 063 2784151
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o.
ul. Polna 4 4
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 063 2800300, 2800345, fax. 063 2784151
REGON: 31102288300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-turek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sprzętu budowlanego: koparki, koparko-ładowarki, podnośnika koszowego oraz samochodów samowyładowczych na potrzeby PGKiM Spółka z o.o. w Turku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem n/w sprzętu wraz z obsługą lub kierowcą na potrzeby PGKiM Sp. z o.o. Zadanie 1: Wynajem koparko - ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - napęd na 4 koła, - głębokość kopania: - wysięgnik standardowy 4,85 m, - wysięgnik teleskopowy 5,8 m, - łyżka standardowa 0,18 m3. Zadanie 2: Wynajem ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - pojemności łyżki 3,4 m3 - możliwością wyładowania przy kącie wysypu 45° na wysokości 3,1 m. Zadanie 3: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 5 ton. Zadanie 4: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 10 ton. Zadanie 5: Wynajem podnośnika koszowego wraz z obsługą. Wysokość robocza wysięgnika powyżej 16 m. Zamawiający informuje, iż sprzęt budowlany z wyjątkiem podnośnika koszowego bierze udział w załadunku i wywozie osadu pościekowego (pulpa) z Oczyszczalni Ścieków w Turku. W/w środki transportowe powinny zostać podstawione w trybie awaryjnym w ciągu 1 godziny od zgłoszenia, natomiast w normalnym trybie po zgłoszeniu dnia poprzedniego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunkach zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą Spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Dokumenty potwierdzające , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-turek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem samojezdnej koparko - ładowarki wyposażonej w łyżkę koparkową, ładowarkową, skarpową i widły do przewożenia palet do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 350 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-02-24 - Wynajem samojezdnej koparko - ładowarki wyposażonej w łyżkę koparkową, ładowarkową, skarpową i widły do przewożenia palet do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 500 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku
Dodano: 2015-01-05 - Wynajem samojezdnej koparki kołowej wyposażonej w łyżkę koparkową o pojemności powyżej 0,5m3 i łyżkę skarpową hydrauliczną do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 400 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku
Dodano: 2014-12-12 - Dzierżawa urządzenia do produkcyjnego cyfrowego druku czarno-białego wraz z obsługą techniczną.
Dodano: 2014-12-08 - Wynajem koparko-ładowarki wraz z operatorem na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie, Obwodu Drogowego w Szamocinie, ul. Ogrodowa 8 do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg
Dodano: 2014-03-20 - Wynajem koparko-ładowarki wraz z operatorem na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie, Obwodu Drogowego w Złotowie, ul. Za Dworcem 3a do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg
Dodano: 2014-03-20 - Usługi koparką na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
Dodano: 2014-02-11 - Wynajem samojezdnej koparki kołowej wyposażonej w łyżkę koparkową o pojemności powyżej 0,5m3 i łyżkę skarpową hydrauliczną do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 350 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku
Dodano: 2014-01-21 - Wynajem samojezdnej koparko - ładowarki wyposażonej w łyżkę koparkową, ładowarkową i skarpową do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ilości 350 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku
Dodano: 2014-01-20 - Dzierżawa urządzenia do produkcyjnego cyfrowego druku z obsługą techniczną dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2013-12-10