Przetargi.pl
Wynajem sprzętu budowlanego: koparki, koparko-ładowarki, podnośnika koszowego oraz samochodów samowyładowczych na potrzeby PGKiM Spółka z o.o. w Turku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Polna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2800300, 2800345 , fax. 063 2784151
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. Polna 4 4
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2800300, 2800345, fax. 063 2784151
    REGON: 31102288300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu budowlanego: koparki, koparko-ładowarki, podnośnika koszowego oraz samochodów samowyładowczych na potrzeby PGKiM Spółka z o.o. w Turku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem n/w sprzętu wraz z obsługą lub kierowcą na potrzeby PGKiM Sp. z o.o. Zadanie 1: Wynajem koparko - ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - napęd na 4 koła, - głębokość kopania: - wysięgnik standardowy 4,85 m, - wysięgnik teleskopowy 5,8 m, - łyżka standardowa 0,18 m3. Zadanie 2: Wynajem ładowarki wraz z obsługą. Minimalne parametry wynajmowanego sprzętu: - pojemności łyżki 3,4 m3 - możliwością wyładowania przy kącie wysypu 45° na wysokości 3,1 m. Zadanie 3: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 5 ton. Zadanie 4: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz kierowcą Ładowność samochodu 10 ton. Zadanie 5: Wynajem podnośnika koszowego wraz z obsługą. Wysokość robocza wysięgnika powyżej 16 m. Zamawiający informuje, iż sprzęt budowlany z wyjątkiem podnośnika koszowego bierze udział w załadunku i wywozie osadu pościekowego (pulpa) z Oczyszczalni Ścieków w Turku. W/w środki transportowe powinny zostać podstawione w trybie awaryjnym w ciągu 1 godziny od zgłoszenia, natomiast w normalnym trybie po zgłoszeniu dnia poprzedniego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunkach zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą Spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Dokumenty potwierdzające , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach