Przetargi.pl
Kanalizacja sanitarna gminy Fałków - budowa oczyszczalni ścieków 2x300m oraz kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami, obiektami i infrastrukturą techniczną w miejscowości Fałków - etap I

Gmina Fałków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-260 Fałków, ul. Przedborska 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 044 7873535 , fax. 044 7873535
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fałków
    ul. Przedborska 2 2
    26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie
    tel. 044 7873535, fax. 044 7873535
    REGON: 00053192100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kanalizacja sanitarna gminy Fałków - budowa oczyszczalni ścieków 2x300m oraz kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami, obiektami i infrastrukturą techniczną w miejscowości Fałków - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oczyszczalni ścieków bytowo-gospodarczych oraz budowa kanalizacji sanitarnej obejmująca: Zadanie nr I - oczyszczalnia ścieków 1. Budynek techniczny 2. Zbiornik reaktora 3. Zbiorniki uśredniające 4. Zbiornik osadu 5. Pompownia ścieków surowych 6. Studnia pomiarowa ścieków dowożonych 7. Stacja najazdowa punktu zlewnego 8. Stacja zlewna 9. Roboty technologiczne, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne 10. Zasilanie oczyszczalni w energię 11. Drogi wraz z drogą dojazdową 12. Zagospodarowanie terenu i zieleń Zadanie nr II - kanalizacja sanitarna 1. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna 2. Kanalizacja sanitarna tłoczna 3. Przepompownie ścieków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 190 000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy zł ) dla zadania nr 1, oraz 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł ) dla zadania nr 2 przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) w przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa wymagane niniejszą SIWZ dokumenty, b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wykazać co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienie o podobnym charakterze i stopniu trudności, Zamawiający uzna budowę dwóch oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 300 m3/d, każda w tożsamym do zaprojektowanego systemie technologicznym oraz budowa dwóch systemów kanalizacji sanitarnej o długości minimum 2,5 km g) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń dostępnych Wykonawcy jakimi dysponował będzie przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania, h) Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie i) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami j) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, k) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; l) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ł) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkow.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach