Przetargi.pl
Infrastruktura towarzysząca dla grodziska średniowiecznego w Owidzu-III etap

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Infrastruktura towarzysząca dla grodziska średniowiecznego w Owidzu-III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : Infrastruktura towarzysząca dla grodziska średniowiecznego w Owidzu - III etap w zakresie: a) budowa przystani kajakowej: pomost pływający wraz z trapami o wymiarach 2x10m-2 szt, trap dł. 3,6m -2 szt. ,wraz zagospodarowaniem terenu. b) rozbudowa oświetlenia zewnętrznego o 18 latarń parkowych , 16 słupów oświetleniowych wysokich i 3 projektory oświetleniowe. c) wykonanie przepustów i rowów odwodnieniowych przy parkingach d) wykonanie kanalizacji teletechnicznej z rur HDPE2x110- ok. 2x120m e) wykonanie rozdzielnicy elektrycznej TB-2 wraz zasileniem YKY 5x16mm2- ok. 82m f) budowa parkingu autobusowego g) budowa parkingu na samochody osobowe h) budowa nawierzchni kamiennych przy parkingach i) budowa ścieżek żwirowych do toru łuczniczego i punktu widokowego wraz z ich wyposażeniem. j) przygotowanie terenu i nasadzenie zieleni przy punkcie widokowym. Uwaga!: Załączona do SIWZ dokumentacja techniczna obejmuje większy zakres przedsięwzięcia, który Zamawiający realizuje w kilku etapach. Opisany powyżej przedmiot zamówienia przedstawiają rysunki poglądowe zawarte w pakiecie pn zakres III etapu- zał.8a do SIWZ. Pozostały zakres dokumentacji technicznej, nieopisany w pkt. 3.1. SIWZ, nie jest objęty zmówieniem. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót liniowych (kabli elektrycznych i kanalizacji teletechnicznej) pod nadzorem archeologa. b) kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej c) organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowanie organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych wg potrzeb, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego z inwentaryzacją geodezyjną) w min. 2 egz. e) naprawa i przywrócenie do stanu poprzedniego napotkanych urządzeń melioracyjnych, f) przywrócenie do stanu poprzedniego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych, w tym uszkodzonych punktów geodezyjnych ( tzw. kamieni granicznych) g) przygotowywanie szczegółowych kosztorysów powykonawczych, wykazujących wartość wykonanych robot do rozliczania poszczególnych etapów robót. h) ubezpieczenie budowy do wysokości kontraktu. i) przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych pod obszarem objętym utwardzeniem terenu w zakresie zadania. Zlecenie tych badań wykonawca powierzy uprawnionym podmiotom w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg -Infrastruktura towarzysząca dla grodziska średniowiecznego w Owidzu - III etap na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005, a kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach 8.00-13.00, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach