Przetargi.pl
II postępowanie przetargowe na Specjalistyczne roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe wraz z zabezpieczeniem konstrukcji budynku, polegające na wykonaniu projektu wykonawczego stropu i wieńca obwodowego wraz z wykonaniem, utylizacją i wywozem gruzu w związku z adaptacją i przebudową budynków Starej Olejarni na potrzeby Domu Sztuki (przyszłej szkoły baletowej) przy ul. Dębogórskiej 31 - 33 w Szczecinie

Fundacja Balet ogłasza przetarg

  • Adres: 70-786 Szczecin, ul. Leśmana 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0601772579 , fax. 0-91 4858874
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Balet
    ul. Leśmana 7 7
    70-786 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0601772579, fax. 0-91 4858874
    REGON: 81000295700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacjabalet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II postępowanie przetargowe na Specjalistyczne roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe wraz z zabezpieczeniem konstrukcji budynku, polegające na wykonaniu projektu wykonawczego stropu i wieńca obwodowego wraz z wykonaniem, utylizacją i wywozem gruzu w związku z adaptacją i przebudową budynków Starej Olejarni na potrzeby Domu Sztuki (przyszłej szkoły baletowej) przy ul. Dębogórskiej 31 - 33 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Specjalistyczna rozbiórka istniejącej konstrukcji stalowej i drewnianej w budynku starego spichlerza wraz z wyburzeniem części ścian, utylizacją i wywozem gruzu, oraz wykonaniem stropu i wieńca obwodowego wiążącego konstrukcję budynku. 2.Opis ogólny przedmiotu zamówienia. Opis zadania zawiera załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wadium w wysokości 3.000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275). 2)Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 87 1750 0012 0000 0000 1121 3968. Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Przetarg na roboty specjalistyczne . 3)Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie odnotowana na koncie Zamawiającego. 4)Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Fundacji Balet w Szczecinie, ul. Leśmiana 7 - w godzinach 10.00 - 15.00. Wykonawca otrzyma pokwitowanie złożenia wadium. 5)Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą. 6)Termin złożenia wadium - do dnia 14.07.2009 r. do godz. 15.00 7)Oferta, która nie będzie zabezpieczona jedną z w /w form wniesienia wadium zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną. 8)Zgodnie z postanowieniami art. 42 ustawy - prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n / w wypadkach: a) Niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, b) na pisemny wniosek Wykonawcy w ciągu 3 dni od dnia złożenia wniosku, jeżeli: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. 9)Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż dnia następnego po zakończeniu okresu związania ofertą. 10)Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 2.Zatrzymanie wadium. 1)Zgodnie z art. 46. ust. 5 ustawy - prawo zamówień publicznych utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2)Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Oferty wykonawców wykluczonych zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy Zamawiającemu przedłożyć Ofertę zawierającą następujące dokumenty: 1.Formularz Oferty wypełniony/przepisany zgodnie z zasadami podanymi w Rozdziale XI 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji - POTENCJAŁ KADROWY). 7.Informacja o wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) robotach o wartości i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE). 8.Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, (jeżeli Wykonawca przewiduje korzystanie podwykonawców) - na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji - PODWYKONAWCY. 9.Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacjabalet.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach