Przetargi.pl
II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo

Gmina Sztutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 82-110 Sztutowo, ul. Gdańska 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2478151 , fax. 55 2478396
  • Data zamieszczenia: 2014-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sztutowo
    ul. Gdańska 55 55
    82-110 Sztutowo, woj. pomorskie
    tel. 55 2478151, fax. 55 2478396
    REGON: 17074795100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji trzech budynków w ramach zadania pn. II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo dofinansowanego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. 2. Część I obejmuje przebudowę i remont budynku ogólnoużytkowego oraz przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego na świetlicę środowiskową, na działce nr 324/4 w m. Kąty Rybackie, gm. Sztutowo Przedmiotowa inwestycja w budynku ogólnoużytkowym polega na: - Wykonaniu remontu klatki schodowej wewnętrznej; - Wykonaniu przebudowy schodów zewnętrznych do piwnicy; - Wykonaniu remontu dachu; - Wykonanie remontu instalacji c.o. Powyższy zakres inwestycji niesie za sobą wykonanie następujących robót budowlanych: - Roboty rozbiórkowe: - Odbicie słabych tynków; - Poszerzenie niektórych otworów drzwiowych z dostosowaniem szerokości do obecnych wymagań; - Demontaż istniejących okładzin z posadzek; - Demontaż uszkodzonych fragmentów podłogi; - Wyburzenie schodów zewnętrznych do piwnicy wraz z murkami oporowymi; - Rozbiórka schodów wewnętrznych; - Roboty murarskie: - Przemurowanie muru oporowego cegłą klinkierową ponad poziomem terenu; - Roboty konstrukcyjne: - Wykonanie nowych schodów zewnętrznych do piwnicy; - Wykonanie nowego muru oporowego do piwnicy; - Wykonanie nowych schodów drewnianych prowadzących z parteru na poddasze z dostosowaniem do warunków technicznych; - Wzmocnienie oraz wymiana uszkodzonej konstrukcji więźby dachowej w 30%; - Roboty tynkarskie i okładzinowe: - Wykonanie tynków cementowych na ścianach muru oporowego; - Wykonanie tynków suchych z płyt gipsowo - kartonowych na sufitach poddasza; - Uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych; - Wykonanie gładzi gipsowych na starych tynkach ścian i sufitów; - Wypełnienie bruzd i ubytków w ścianach; - Roboty posadzkarskie i wykładzinowe: - Wykonanie podkładów samopoziomujących pod posadzki; - Wykonanie nowych posadzek cementowych w poziomie parteru i poddasza na klatce schodowej; - Wykonanie konstrukcji podestów z płyt OSB na legarach drewnianych lub na istniejącej posadzce z desek; - Wykonanie posadzek z płytek gresowych; - Roboty w zakresie stolarki drzwiowej: - Dostosowanie i wymiana stolarki do nowych wymagań funkcjonalnych; - Roboty instalacyjne: - Wymiana instalacji c. o. Inwestycja dotycząca budynku świetlicy środowiskowej polega na wykonaniu następujących zmian i adaptacji: - Układ funkcjonalny - zmiana funkcji parteru budynku z funkcji magazynowo gospodarczej na świetlicę środowiskową. Garaż w części parterowej pozostaje bez zmian. Zmiana podziałów wewnętrznych części parterowej. - Konstrukcja budynku pozostaje bez zmian, oprócz konstrukcji dachu części parterowej. - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Nowe otwory okienne i drzwiowe wymagają osadzenia nowych nadproży. - Według opinii technicznej konieczne jest wzmocnienie zbrojeniem ścian budynku; - Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych po przez wykonanie pochylni na zewnątrz budynku; - Wykonanie docieplenia budynku metodą lekką- mokrą; - Wykonanie nowych instalacji w budynku: c.o, wod-kan, elektrycznej i teletechnicznej; - Wykonanie wykończenia wnętrz. - Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- budynek ogólnoużytkowy- określają: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Przedmiar Robót stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- budynek świetlicy środowiskowej- określają: 4) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ 6) Przedmiar Robót stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ 3. Część II polega na wymianie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz modernizacji kotłowni w budynku Przedszkola, ul. Zalewowa 10j w Sztutowie (dz. nr 357/17 ). Przedmiotem inwestycji jest wymiana rurociągów oraz grzejników instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz modernizacja kotłowni w zakresie podgrzewu ciepłej wody użytkowej. Przedmiotowa inwestycja ma na celu poprawę warunków cieplno - wilgotnościowych w budynku przedszkola oraz zmniejszenie strat ciepła poprzez wykonanie docieplenia posadzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ 3) Przedmiar Robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ 4. Inne uwarunkowania: - Wykonawca realizować będzie przedmiot umowy w obiektach czynnych, - Zamawiający żąda, aby Wykonawca do zakończenia remontu realizował prace w sposób nie powodujący kolizji z pracą instytucji, których siedziby będą remontowane, - Prace związane z remontem instalacji c. o. należy wykonać przed rozpoczęciem sezonu grzewczego t. j. do 15 września br., - W trakcie realizacji robót budowlanych Wykonawca zachowa wszelkie warunki bezpieczeństwa ludzi i mienia. 5. Zakres przedsięwzięcia obejmuje także inne roboty na koszt wykonawcy, między innymi: - Wykonanie dokumentacji powykonawczej, - Wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, zabezpieczających, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, - Utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, - Wywóz nadmiaru gruzu, ewentualnej utylizacji i składowania materiałów z rozbiórek. (Materiał z rozbiórki możliwy do odzysku pozostaje własnością Zamawiającego) - Wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, - Sporządzenia planu BIOZ, - Wykonanie prób technicznych, badań, orzeczeń i ekspertyz, - Wywóz złomu do punktu sprzedaży. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży złomu pochodzącego z wymiany, rozbiórki elementów oraz przekazania uzyskanych pieniędzy na konto zamawiającego (przedłożyć stosowne pokwitowania ilości i wartości sprzedanego złomu). 6. Zaleca się, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 8. Z uwagi na przeznaczenie obiektów, Wykonawca przed przystąpieniem do prac winien przedłożyć Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogram realizacji robót przewidzianych przedmiotem zamówienia. Układając harmonogram robót, Wykonawca winien uwzględnić godziny funkcjonowania obiektów, a także tak zaplanować prace tak, aby nie stanowiły one nadmiernej uciążliwości dla użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla części I - 7.000 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych 00/100) dla części II 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 z podaniem tytułu wpłaty: wadium w postępowaniu nr UZ.2710.10.2014. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 9 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej WADIUM, dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip_sztutowo.bipgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach