Przetargi.pl
Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Sianów

Gmina i Miasto Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30/13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3185281 , fax. 094 3185320
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Sianów
    ul. Armii Polskiej 30/13 30/13
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3185281, fax. 094 3185320
    REGON: 00052910833217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Sianów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania objęte są roboty budowlane w następującym zakresie: 1.1. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sianowie - kolektory słoneczne i instalacja solarna wraz z przebudową kotłowni dla potrzeb podłączenia urządzeń instalacji solarnej w zakresie technologii, - fundament pod podgrzewacz, - technologia instalacji solarnej - urządzenia ( 5 kolektorów), - instalacja rur, - branża elektryczna ( montaż przewodów, podłączenie urządzeń, armatury łącznie z materiałami. 1.2. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Sianowie - kolektory słoneczne i instalacja solarna wraz z przebudową kotłowni dla potrzeb podłączenia urządzeń instalacji solarnej w zakresie technologii, - fundament pod podgrzewacz, - technologia instalacji solarnej - urządzenia (18 kolektorów), - instalacja rur, - branża elektryczna ( montaż przewodów, podłączenie urządzeń, armatury łącznie z materiałami. 1.3. Gimnazjum Gminne w Sianowie - kolektory słoneczne i instalacja solarna wraz z przebudową kotłowni dla potrzeb podłączenia urządzeń instalacji solarnej w zakresie technologii, - fundament pod podgrzewacz, - technologia instalacji solarnej - urządzenia (15 kolektorów), - instalacja rur, - branża elektryczna ( montaż przewodów, podłączenie urządzeń, armatury łącznie z materiałami. 1.4. Szkoła Podstawowa w Suchej Koszalińskiej - kolektory słoneczne i instalacja solarna wraz z przebudową kotłowni dla potrzeb podłączenia urządzeń instalacji solarnej w zakresie technologii, - fundament pod podgrzewacz, - technologia instalacji solarnej - urządzenia (6 kolektorów), - instalacja rur, - branża elektryczna ( montaż przewodów, podłączenie urządzeń, armatury łącznie z materiałami. 1.5. Zespół Szkół w Dąbrowie - kolektory słoneczne i instalacja solarna wraz z przebudową kotłowni dla potrzeb podłączenia urządzeń instalacji solarnej w zakresie technologii, - fundament pod podgrzewacz, - technologia instalacji solarnej - urządzenia ( 12 kolektorów), - instalacja rur, - branża elektryczna ( montaż przewodów, podłączenie urządzeń, armatury łącznie z materiałami. 1.6. Budynek socjalny przy stadionie miejskim w Sianowie - kolektory słoneczne i instalacja solarna wraz z przebudową kotłowni dla potrzeb podłączenia urządzeń instalacji solarnej w zakresie technologii, - fundament pod podgrzewacz, - fundament pod zasobnik buforowy, - technologia instalacji solarnej - urządzenia ( 6 kolektorów), pompa ciepła, - instalacja rur, - branża elektryczna ( montaż przewodów, podłączenie urządzeń, armatury łącznie z materiałami. - roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 15.000,00zł. Słownie: piętnaście tysięcy złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem numeru postępowania. 3. Wadium może być wnoszone może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010. Dokument przelewu należy opisać, np: wadium w postępowaniu znak GKAPP 271.2.2012 5. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kliku spośród form wskazanych w pkt 3 niniejszego rodziału SIWZ należy załączyć do oferty. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 9. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania Wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie powyższego punktu, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sianow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach