Przetargi.pl
Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego w Żurominie ogłasza przetarg na Kontynuacja termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Żurominie.

Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6572219 , fax. 0-23 6572219
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej
    ul. Wyzwolenia 61 61
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6572219, fax. 0-23 6572219
    REGON: 00023166200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna- Liceum Ogólnokształcące

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego w Żurominie ogłasza przetarg na Kontynuacja termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Żurominie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega min. na wykonaniu następujących robót: Kontynuacja termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Żurominie ZAKRES ROBÓT: - Roboty przygotowawcze, -rozbiórka ścian z luksferów na zaprawie cementowej, -uzupełnienie ścian oraz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CENA OFERTOWA - 100% Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie danego kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) szczegółowy kosztorys ofertowy, 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy ( na załączniku do SIWZ), 5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających , że roboty te zostały wykonane należycie, 7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności - informacje dotyczące kandydata na kierownika robót wraz z uprawnieniami, 8)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia -: 9)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 10)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy), 11)wyrażą zgodę na 30-dniowy termin płatności za wykonanie roboty, 12)wniosą wadium, 13)udzielą 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.home.pl , www.zuromin-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach