Przetargi.pl
DOZOROWANIE MIENIA W BUDYNKU NR 14 W KSIĘGINICACH, BUDYNKÓW WARSZTATOWYCH ORAZ USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W 2014 ROKU

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2013-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOZOROWANIE MIENIA W BUDYNKU NR 14 W KSIĘGINICACH, BUDYNKÓW WARSZTATOWYCH ORAZ USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W 2014 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów, terenu i mienia Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach z podziałem na zadania. 1. ZADANIE NR I: Dozorowanie w Księginicach dwóch obiektów (stawka za 1 rob. godz.): - ochrona budynku pałacowego w godzinach od 1500 do 700 (kilkukrotne obchody budynku w ciągu zmiany - minimum 8 razy); - ochrona mienia terenu bazy warsztatowej wraz z magazynem całodobowo; - ochrona budynku pałacowego oraz mienia terenu bazy warsztatowej w dni wolne od pracy całodobowo; - ochrona budynku demontażu odpadów całodobowo; - ochrona garaży samochodowych zlokalizowanych na terenie bazy warsztatowej całodobowo; - ochrona pozostałych maszyn i urządzeń i środków transportu zlokalizowanych na terenie bazy warsztatowej całodobowo. 2. ZADANIE NR II: Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z korytarzami, pomieszczeń socjalnych, szatni, toalet, o łącznej powierzchni 800 m2. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie powierzchni sprzątanej. 2.1. Wykonawca będzie wykonywać usługi sprzątania od godziny 1430 przy użyciu własnych, ekologicznych, bezpiecznych środków czyszczących oraz własnego wyposażenia w niezbędny sprzęt. 2.2. Wykonawca zapewni ciągłość wyposażenia w materiały higieniczne: - biały papier toaletowy co najmniej standardowej jakości, - białe ręczniki jednorazowe wykładane także w aneksach kuchennych, - pianka w płynie do pojemników zlokalizowanych w łazienkach, - mydło w płynie, - kostki do WC, - worki do koszy na śmieci i do niszczarek, - odświeżacze w formie stałej i w spray-u, - ścierki i gąbki do zmywania naczyń, - środek antygrzybiczny do spryskiwania pryszniców. 2.3. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu środki czystości w oryginalnych, fabrycznie opisanych pojemnikach oraz będzie dostarczać Karty charakterystyki oraz atesty PZH dotyczące każdego z tych produktów. Dokumenty te muszą identyfikować producenta, potwierdzać jakość stosowanego środka, jego skład chemiczny, identyfikację zagrożeń, udzielanie pierwszej pomocy w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niepokojących objawów, postępowania w przypadku pożaru, postępowanie w przypadku niezamierzonego uwolnienia do środowiska, postępowanie z preparatem i jego magazynowanie, kontrola narażenia i środki ochrony indywidualnej, informacje toksykologiczne, informacje ekologiczne oraz wskazówki dotyczące utylizacji opakowań. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach informuje, że w dniu 10 czerwca 2011 roku na podstawie art. 23? k.p. i na mocy zawartej umowy nastąpiło przejście 6 pracowników na podmiot świadczący usługi dozorowania mienia i sprzątania. W grudniu 2011 roku w wyniku przeprowadzonego kolejnego przetargu na świadczenie usług dozorowania mienia i sprzątania na rok 2012 - wyłoniono kolejny podmiot. W związku z takim rozstrzygnięciem byli pracownicy GZUKiM od 01 stycznia 2012 roku na mocy art. 23? K.P. stali się pracownikami nowego podmiotu. W związku z powyższym informujemy, że istnieje prawdopodobieństwo, że wyniku rozstrzygnięcia przetargu - podmiot, który wygra przetarg - może być zobowiązany do przejęcia od podmiotu aktualnie świadczącego usługi pracowników, o których mowa w zdaniu powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 4.000,00 zł w formie pieniężnej na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wschowie Oddział Lubin nr 75 8669 0001 2031 0310 0240 0005 w terminie do dnia 23 grudnia 2013 r. do godz. 11.00. O skuteczności wpłaty wadium decydować będzie godzina uznania rachunku Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=77&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach