Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 841 00 93
- Data zamieszczenia: 2012-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
ul. Przemysłowa 73 73
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 841 00 93
REGON: 22122171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozór i sprzątanie domu przedpogrzebowego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na ochronie fizycznej mienia i sprzątaniu domu przedpogrzebowego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku. 2.Usługa obejmuje: 1)dozór mienia i ochronę fizyczną obiektu; a) dozór mienia polegający na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych, na teren chroniony, b) ochronę fizyczną obiektu oraz kontrolę ruchu osobowego i pojazdów przy bramie wjazdowej i na całym terenie obiektu, nadzór nad parkowanymi samochodami oraz miejscami ich parkowania ( wolne drogi wjazdowe i ewakuacyjne),kontrolę bezpieczeństwa p.poż, wstępne czynności na wypadek zagrożenia pożarowego, powodziowego i awarii technicznych, stałą obserwację terenu chronionego. UWAGA Dozór mienia i ochronę fizyczną obiektu należy sprawować w dni robocze od godz. 15:00 do 7:30, dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy. 2)bieżące utrzymanie czystości obiektu ( sprzątanie domu przedpogrzebowego oraz szaletu miejskiego); a) utrzymanie w należytym porządku (czystości) obiektu chronionego, wszystkich pomieszczeń domu przedpogrzebowego oraz szaletu, b) dbanie o powierzone urządzenia, c) zgłaszanie wszelkich awarii urządzeń Zamawiającemu. UWAGA Usługę należy wykonywać w każdy dzień roboczy. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac określone zostały w załączniku do wzoru umowy. 3)przyjmowanie ciał zmarłych do chłodni; a) sprawdzenie danych personalnych osoby zmarłej (akt zgonu, karta zgonu), b) sprawdzenie oznakowania ciała, c) wskazanie firmie pogrzebowej miejsca złożenia ciała w chłodni, d) odnotowanie faktu przyjęcia ciała na przechowanie, w dzienniku przyjęcia zwłok do chłodni ( data przyjęcia ciała, dokładna godzina przyjęcia ciała do chłodni, informacja jaki zakład dostarczył ciało na przechowanie), e) po zakończeniu służby, przekazanie pracownikowi obsługi kaplicy informacji o przyjęciu ciał do chłodni. UWAGA Przyjmowanie ciał do chłodni przez pracownika ochrony odbywać się będzie w dni robocze od godz: 15:00 do 7:30 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy. 3.Obiekt znajduje się na cmentarzu komunalnym przy ul. Zachodniej w Słupsku. Na terenie znajduje się jeden budynek wolno stojący , jednokondygnacyjny, wielofunkcyjny - w załączeniu mapa szczegółowo określająca granice terenu i budynku podlegającego ochronie - załącznik nr 15 do SIWZ. Teren jest ogrodzony metalowym płotem o wysokości 1,70 m , na stalowych słupkach. Dostęp do posesji - jedna brama wjazdowa od strony ogródków działkowych, otwierana ręcznie. Teren posesji jest dostatecznie oświetlony. Budynek domu przedpogrzebowego wyposażony jest w elektroniczny system przeciwwłamaniowy oraz przeciwpożarowy. Posiada system monitoringu wizyjnego w ilości ośmiu kamer zamontowanych na budynku. Drzwi wejściowe do budynku -PCV i aluminiowe, częściowo oszklone. Okna w całym budynku zabezpieczone są szkłem bezpiecznym. Obiekt wyposażony jest w pięć gaśnic p.poż. 4.Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 5.Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 6.Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. 7.Całość usługi należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe. 8.Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca. 9.Obowiązki Wykonawcy: 1)Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze charakter usługi; 2)Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów; 3)Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planu ochrony oraz instrukcji ochrony, określającą szczegółowo zadania pracowników ochrony, organizację pracy itp. ( dokumenty te stanowić będą załącznik do umowy); 4)Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie; 5)Wykonawca obowiązany jest oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu realizującego usługę. Ubiór oraz odznaki noszone przez pracowników ochrony, umożliwiające ich identyfikację, powinny w sposób widoczny różnić się od ubioru i odznak funkcjonariuszy pracowników służb publicznych; 6)Wykonawca zachowa w tajemnicy, w czasie wykonywania zamówienia oraz po jego zakończeniu, wszelkie informacje, które powziął , a które mają wpływ na stan bezpieczeństwa pracowników obiektu, samego obiektu oraz całego terenu chronionego. 10Obowiązki pracownika ochrony: 1) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i Wykonawcę: a) o każdym przypadku zadziałania systemu alarmowego, b) o każdym przypadku kradzieży z włamaniem lub próby kradzieży. Wykonawca zawiadomi niezwłocznie organa Policji oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Równocześnie Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia remanentu, c) o każdym przypadku pożaru lub innym zdarzeniu o charakterze losowym na chronionym terenie, 2)każdego dnia, po zakończeniu dyżuru pracownik ochrony składa przedstawicielowi Wykonawcy i Zamawiającego informację o sytuacji na chronionym terenie. 11.Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy i od niego mogą otrzymywać polecenia.Zamawiający lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać pracownikowi ochrony dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżurów. 12.Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego, w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej, w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadzoru nad wykonywaniem usługi. 14.Środki higieniczne typu: mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki dezynfekcyjne, środek do chloratora oraz środki czystości i sprzęt do wykonywania zamówienia zapewnia Wykonawca. 15.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całodobowa, stała ochrona fizyczna mienia na terenie posesji ZDW w Gdańsku przy ul. Mostowej 11 A
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia Zamawiającego
Dodano: 2016-07-25 - CRZP/43/2016/AEZ/ Ochrona i dozór w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu nr 1 i posesji Akademii Morskiej w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87
Dodano: 2016-07-22 - usługa ochrony fizycznej osób i mienia budynku biurowego Urzędu Miasta Gdyni przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni
Dodano: 2016-07-21 - Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez kulturalnych w Klubie Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie ochrony osób i mienia w budynku Bratniak Politechniki Gdańskiej wraz z ochroną Akademickiego Klubu Politechniki Gdańskiej Kwadratowa
Dodano: 2016-07-12 - Usługi sprzątania oraz usługi dozoru na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku
Dodano: 2016-07-06 - Postępowanie na świadczenie usługi konwojowania wartości pieniężnych z Oddziałów Celnych zlokalizowanych na terenie Gdańska, Gdyni, Pruszcza Gdańskiego, Chojnic, Kwidzyna, Słupska i Tczewa
Dodano: 2016-06-28 - Świadczenie usług zapewnienia bezpieczeństwa na imprezach organizowanych przez MOSiR w Gdańsku w 2016 roku
Dodano: 2016-06-09 - dozór dwóch obiektów stanowiących bazy Zamawiającego w formie ochrony fizycznej w roku 2016
Dodano: 2016-05-24