Gmina Łubnice ogłasza przetarg
- Adres: 98-432 Łubnice, ul. gen. Władysława Sikorskiego 102
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 062 7847027 , fax. 062 7847015
- Data zamieszczenia: 2014-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubnice
ul. gen. Władysława Sikorskiego 102 102
98-432 Łubnice, woj. łódzkie
tel. 062 7847027, fax. 062 7847015
REGON: 00054085400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglubnice.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Łubnice w roku szkolnym 2014/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Łubnice: szacunkowy przebieg dzienny - około 150 km; maksymalna ilość uczniów na poszczególnych odcinkach - około 80 osób; termin realizacji zamówienia: od 01 września 2014 do dnia zakończenia nauki szkolnej w roku szkolnym 2014/2015, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, wszystkich sobót, ferii zimowych i wiosennych oraz innych dni, w których nie będą pracowały szkoły; dowóz uczniów do miejscowości zamieszkania odbywać się będzie po zakończeniu zajęć, zgodnie z planem lekcyjnym; w przypadku zmian w rozkładzie lekcji Przewoźnik zobowiązuje się dostosować godziny do-wozu i odwozu uczniów z przystanków określonych w załączniku nr 8 do SIWZ; Dowóz uczniów do szkół Przewoźnik wykona w godzinach od 6.30 do 8.15; Dowóz uczniów do miejsca zamieszkania Przewoźnik wykona w godzinach od 12.50 do 16.30 (godzina zakończenia dowozu); Trasa dowozu i odwozu uczniów została określona w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: - oryginał, lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze. zm) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego; - oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą. Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu (wadium wniesione w formie pieniężnej przed upływem terminu składania ofert musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego); poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: - wskazanie Wykonawcy, - wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, - wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, - wskazanie sumy gwarancyjnej, - określenie terminu ważności gwarancji, - zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do nieodwołalnej, bezwarunkowej i na pierwsze żądanie wypłaty pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przedmiotowego dokumentu należy załączyć do oferty (zaleca się aby dokument NIE BYŁ TRWALE ZWIĄZANY Z OFERTĄ). Dokument ten musi być ważny w całym okresie związania ofertą - pierwszym dniem jego obowiązywania powinien być dzień otwarcia ofert. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego Spółdzielczy Bank Ludowy Kępno O/ Łubnice 48 8413 0000 0800 0404 2000 0010, z zaznaczeniem którego postępowania ono dotyczy. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale do oferty. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lubnice.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=563&x=4&y=88
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przewóz uczniów szkół publicznych z terenu Gminy Pątnów oraz dzieci odbywających obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego uczęszczających do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Pątnów - realizowany na podstawie biletów imiennych miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017 oraz od 1 września do 31 grudnia 2017 roku
Dodano: 2016-07-25 - Dowóz dzieci i młodzieży z terenu gminy Skomlin do Zespołu Szkół oraz Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-25 - Dowożenie uczniów do Przedszkola, Szkół Podstawowych i Gimnazjum znajdujących się na terenie Gminy Uniejów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Dowożenie i odwożenie do Zespołu Szkół Samorządowych w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie, uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dmosin w roku szkolnym 2016/2017, w dniach nauki szkolnej
Dodano: 2016-07-14 - Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów z terenu Gminy Brzeziny do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usługi w zakresie dowozu dzieci/uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Piątek
Dodano: 2016-07-12 - Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dowożonych do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Góra Św. Małgorzaty na okres od 1 września do 31 grudnia 2016r
Dodano: 2016-07-12 - Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-05