Przetargi.pl
Dotyczy przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości poniżej 5 150 000 EURO związane z remontem - dostosowanie pomieszczeń laboratorium mikrobiologicznego na potrzeby Oddziału Nefrologii w bloku B w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 100
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5374655 , fax. 081 5374624
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Al. Kraśnicka 100 100
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5374655, fax. 081 5374624
    REGON: 43101894000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dotyczy przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości poniżej 5 150 000 EURO związane z remontem - dostosowanie pomieszczeń laboratorium mikrobiologicznego na potrzeby Oddziału Nefrologii w bloku B w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dotyczy przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości poniżej 5 150 000 EURO związane z remontem - dostosowanie pomieszczeń laboratorium mikrobiologicznego na potrzeby Oddziału Nefrologii w bloku B w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunki wniesienia wadium: Ř wadium może być wniesione w : a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : NORDEA BANK POLSKA S.A. 52 1440 1101 0000 0000 0939 4028 4. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów z punktów b-e tylko w formie oryginałów. 5. Warunki zwrotu wadium i zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca , który nie zabezpieczył oferty wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaje odrzucona. 7. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą 8. Zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U 2007 Nr 223 poz. 1655) Wykonawca musi dysponować osobami wykonującymi funkcje kierownicze, które posiadają aktualny dokument potwierdzający przynależność osoby sprawującej funkcje nadzorujące do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( dotyczy każdej branży), Wykonawca musi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą wartości co najmniej 800 000,00 złotych, udzielą minimum 36 - miesięcznej gwarancji jakości (rękojmi) na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia , wykonają przedmiot zamówienia w terminie 98 dni od dnia udostępnienia frontu robót,zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium, wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości brutto złożonej oferty, spełnią warunki określone w siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych,1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. aktualny dokument potwierdzający przynależność osoby sprawującej funkcje nadzorujące w wykonywaniu zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i kopia decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w branży budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej. 3. jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym bądź osobami (w szczególności wymienionymi w ust. 2) zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że potencjał techniczny i/lub osoby zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną . Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia . Za taką samą wartość roboty budowlanej Zamawiający uznaje robotę budowlaną odpowiadającą wartości co najmniej 800 000,00 złotych. Za taki sam rodzaj Zamawiający uzna wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych oraz prace wykończeniowe. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605) 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają każdy osobno oświadczenie Wykonawcy, ze nie podlega wykluczeniu zna podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach