Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku C Starostwa Powiatowego w Pile, Al. Niepodległości 37 do potrzeb Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Pile oraz wykonanie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2109330, 2109337 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2010-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku C Starostwa Powiatowego w Pile, Al. Niepodległości 37 do potrzeb Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Pile oraz wykonanie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku C Starostwa Powiatowego w Pile, Al. Niepodległości 37 do potrzeb Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Pile oraz wykonanie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. 2. Zamówienie przewiduje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) roboty rozbiórkowe: rozebranie obicia ścian drewnianych, wykucie ościeżnic stalowych, rozebranie ścianek z cegły, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych, wywiezienie gruzu; 2) poszerzenie otworów drzwiowych; 3) wykonanie ścianek działowych z bloczków siporexu oraz z płyt GKB na ruszcie stalowym, obudowa słupów i podciągów płytą GKB; 4) tynki, gładzie , glazura: wykonanie uzupełnienia tynków cementowo - wapiennych, wykonanie gładzi gipsowych, obłożenie ścian płytkami ceramicznymi, malowanie ścian i sufitów; 5) podłoża i posadzki: wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, izolacje przeciwwilgociowe, warstwy wyrównujące i wygładzające pod ułożenie wykładziny, ułożenie wykładziny tarkett z wywinięciem na ścianę, zgrzewanie wykładziny, konserwacja wykładziny, ułożenie posadzki z płytek ceramicznych; 6) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami, 7) montaż stolarki drzwiowej - ościeżnice regulowane, skrzydła drzwiowe wzmocnione typu PORTA, wymiana drzwi stalowych dwuskrzydłowych na aluminiowe - szkło bezpieczne; 8) instalacji wod. - kan.: montaż umywalek wraz z wykonaniem podejść wod. - kan., wymiana miski ustępowej, pisuaru, umywalki i baterii umywalkowej, wykonanie prób szczelności, montaż uchwytów dla niepełnosprawnych; 9) instalacji elektrycznej: montaż podgrzewaczy wody przy umywalkach, adaptacja instalacji elektrycznej do potrzeb użytkownika, wymiana lamp i osprzętu, wykonanie pomiarów elektrycznych; 10) adaptacja istniejącej instalacji komputerowej i elektrycznej do potrzeb użytkownika; 11) przeniesienie serwera z parteru do pomieszczenia nr 107 na pierwszym piętrze; 12) adaptacja pomieszczeń piwnicy na archiwum - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, wykonanie posadzki z masy samopoziomującej wraz z pomalowaniem farbą chlorokauczukową; 13) wykonanie dwóch stanowisk parkingowych dla osób niepełnosprawnych, nawierzchnia stanowisk - kostka betonowa typu polbruk grubość 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Ze względu na to, że roboty będą się odbywały w funkcjonującym budynku biurowym, Zamawiający ma następujące wymagania: - gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, - roboty związane z dużym hałasem i zapyleniem (przekuwanie stropów, wyburzenia itp.) wykonywać po godzinach pracy - od godziny 15:00, - Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót, tzn., że kierownik budowy lub kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie, - kierownik budowy zobowiązany jest na bieżąco współpracować z Wydziałem Administracyjno - Inwestycyjnym Starostwa Powiatowego w Pile. 6. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedna fakturę VAT, - Termin zapłaty faktury - do 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. - Zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego). 7. Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji na wykonane roboty krótszego niż 36 miesięcy, a na wbudowana stolarkę 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach