Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń higieniczno - sanitarnycvh dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wymiana wykładziny w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lubartowie współfinansowane ze środków PFRON projektu w ramach programu Program wyrównywania różnic między regionami II

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń higieniczno - sanitarnycvh dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wymiana wykładziny w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lubartowie współfinansowane ze środków PFRON projektu w ramach programu Program wyrównywania różnic między regionami II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na wymianie wykładziny w holach szpitala oraz remoncie dwóch łazienek w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, współfinansowanej ze środków PFRON w ramach programu -Program wyrównywania różnic między regionami II- w podziale na Zadania Nr 1 i Nr 2. 2). Wspólny słownik Zamówień (CPV) 45000000-7 Roboty budowlane 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 3). Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia w widocznym miejscu, wskazanym przez Zamawiającego, informacji o współfinansowaniu robót ze środków PFRON projektu w ramach programu -Program wyrównywania różnic między regionami II- Wytyczne stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ (Katalog identyfikacji wizualnej PFRON). 4). Przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym przy sporządzaniu oferty. 5). Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym, wykonanym przez Wykonawcę, w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie wykonawcy (Kosztorys ślepy). W przypadku braku danej ceny, rozliczenie będzie dokonane w oparciu o średnie ceny z SECOCENBUD za ostatni kwartał. 6). Zamawiający umożliwia wykonywanie prac budowlanych w godzinach: a). wymiana wykładziny na oddziale pediatrycznym w dni robocze od godz. 7-18. b). wymiana wykładziny w holach i przy windach: we wszystkie dni tygodnia 24 godz. na dobę. c). remont łazienek w dni robocze do w godz. 7-18 7). Prace będą wykonywane przy otwartym obiekcie, przy normalnym obłożeniu w dwóch oddziałach szpitalnych oraz czynnej przychodni specjalistycznej. 8). ZADANIE NR 1 Dostosowanie dwóch pomieszczeń higieniczno sanitarnych dla potrzeba osób niepełnosprawnych, w holu głównym szpitala oraz na oddziale neurologii. 8a). Szczegółowy opis i zakres prac remontowych łazienek zawarty jest w załącznikach: - Załącznik nr 6.1.1 do SIWZ - Przedmiar robót - przystosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych na oddziale neurologii. - Załącznik nr 6.1.2 do SIWZ - Przedmiar robót - przystosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych w holu głównym - Załącznik nr 7.1.1 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót (łazienka na oddz. neurologii) - Załącznik nr 7.1.2 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót (łazienka w holu głównym) 9). ZADANIE NR 2 Przystosowanie podłoża pod wykładzinę antyposlizgową, antystatyczną oraz zakup i ułożenie wykładziny antypoślizgowej, antystatycznej w holu przychodni specjalistycznych oraz na oddziale pediatrycznym, hol przed windami na pierwszym piętrze łącznie z holem do oddziału neurologicznego z pododdziałem udarowym, hol przed windami i wejściem do oddziału ginekologiczno-połozniczego. 9a). Szczegółowy opis i zakres prac zawiera: - Załączniku Nr 6.2 do SIWZ - Przedmiar robót - Załączniku Nr 7.2 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót. 10). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na Zadania Nr 1 i Nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach