Przetargi.pl
Dostosowanie drogi ewakuacyjnej w internacie nr 1 do obowiązujących przepisów pożarowych w Zespole Szkół w Kazimierzu Dolnym

Powiat Puławski ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
    Aleja Królewska 19 19
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 886 11 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie drogi ewakuacyjnej w internacie nr 1 do obowiązujących przepisów pożarowych w Zespole Szkół w Kazimierzu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: W celu dostosowania części budynku do aktualnych wymogów ochrony przeciwpożarowej oraz realizując zalecenia rzeczoznawcy p.poż przewidziano następujące prace: - wymiana istniejących drzwi oraz dostawa nowych w klasie EI 30 i EI 60 aluminiowych szklanych, stalowych i drewnianych; - wymiana istniejącego otworu okiennego w obudowie klatki schodowej na naświetle aluminiowo szklane w klasie EI 60; - dostawa drzwi bezklasowych aluminiowych, szklanych; - dostawa i montaż zewnętrznych żaluzji EW60 EI120 z zamkiem topikowym; - wykonanie nadproży i ścian w klasie EI 60 w systemie lekkiej zabudowy z płyt GKF; - demontaż istniejących i montaż nowych wyłazów stropowych w klasie EI 30; - podniesienie odporności ogniowej stropów nad ostania kondygnacją przeznaczoną na pobyt ludzi oraz skosów dachowych w systemie zabudowy z płyt 3 x 12,5 GKF strop oraz 2 x 12,5 mm GKF skosy. - wykonanie instalacji grawitacyjnego, okiennego usuwania dymu z klatki schodowej wraz dostosowaniem istniejącego okna do tego celu; - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych; - modernizacja instalacji hydrantowej; W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi załączona: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł. (dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunków określonych w punktach 1- 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych od wykonawców potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenie z art.22 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów (co najmniej jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku, gdy wykonawca wskazuje w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wykaz, co najmniej dwóch robót budowlanych z zakresu prac związanych z robotami budowlanymi dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej o wartości minimum 100.000 brutto zł każda, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przez Wykonawcę przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, miejsca wykonania, daty wykonania oraz odbiorcy- załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w punkcie 4 zostały wykonane należycie (co najmniej dwie roboty budowlane z zakresu prac z związanych z robotami budowlanymi dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej o wartości minimum 100.000 brutto zł każda). Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada autoryzację producenta na montaż: instalacji oddymiania, bram zewnętrznych rolowanych, drzwi p.poż.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach