Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
- Data zamieszczenia: 2016-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
REGON: 21096668000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku Urzędu Miasta przy ul. Kazimierza Wielkiego 1 do potrzeb osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Dostosowanie budynku Urzędu Miasta przy ul. Kazimierza Wielkiego 1 do potrzeb osób niepełnosprawnych. PODMIOT ZAMÓWIENIA Zakres inwestycji obejmuje: - przebudowę fragmentu istniejącego budynku, - rozbudowę budynku o łącznik i dźwig osobowy, - zagospodarowanie terenu. Przedmiot zamówienia opisany jest przy pomocy załączonej dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiaru Robót i Tabeli Elementów Rozliczeniowych. Roboty budowlane będą przeprowadzane zgodnie z ustawą Prawo budowlane na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę Nr 8/16 z dnia 14.01.2016 roku nr rejestru WAB-I.6740.637.2015.EŁ oraz zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami na podstawie Decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 30.12.2015 roku nr rejestru ZN-G5142.10.2015(MGW) Obowiązki Wykonawcy - zostały szczegółowo określone we wzorze umowy będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ Zadanie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Wymagania Zamawiającego w zakresie prowadzenia robót - zostały szczegółowo określone we wzorze umowy będą stanowiącym Część II SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące Dokumentacji Powykonawczej. Wykonawca opracuje w 3 egz. w wersji drukowanej i w 2 egz. w wersji elektronicznej dokumentację powykonawczą opracowaną zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz zapisami umowy . Dokumentacja Powykonawcza winna zawierać w szczególności: 1) Wszelkie pozwolenia, zaświadczenia, protokoły urzędowe związane z realizacją robót wynikające z Prawa budowlanego i ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych oraz pozwolenia na użytkowanie, 2)powiadomienia odpowiednich instytucji wynikające z Prawa Budowlanego oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - jeżeli zachodzi konieczność ich powiadomienia, 3)kopię dokumentacji geodezyjno-kartograficznej sporządzoną w oparciu o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, złożoną do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, natomiast egzemplarz tej dokumentacji opatrzony klauzulą przyjęcia do zasobu geodezyjno-kartograficznego należy dostarczyć do Zamawiającego przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. 4) dokumentację projektową powykonawczą i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (dotyczy wszystkich robót) z naniesionymi zmianami wraz z wykazem zmian wprowadzonych w stosunku do tych dokumentów, 5) rysunki i opisy uwiarygodnione przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru - operaty geodezyjne i Książkę obmiarów, 6)Dziennik budowy, 7)protokoły odbiorów częściowych i końcowego, 8) uwagi i zalecenia nadzoru Inwestorskiego, zwłaszcza przy odbiorze robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie realizacji jego zaleceń, 9) protokoły pomiarowe, wyniki pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych oraz świadectwa kontroli jakości i atesty jakościowe wbudowanych materiałów, 10) dokumenty potwierdzające użycie wyrobów budowlanych gwarantujących parametry techniczne i jakościowe określone w dokumentacji projektowej z udokumentowaniem możliwość ich stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, 11) ekspertyzy opracowane w trakcie realizacji robót, 12)instrukcje obsługi/użytkowania elementów robót, 13) protokoły szkoleń użytkownika, 14) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 15) dokumenty potwierdzające zagospodarowanie materiałów rozbiórkowych. 16) kartę gwarancyjną opracowaną zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy, 17) Oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami (na podstawie oświadczeń kierowników robót branżowych), 18) Oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu - a także, w razie korzystania, ulicy, sąsiedniej działki lub lokalu. Skompletowana dokumentacja powykonawcza winna być opracowana w formie oddzielnych opracowań uwzględniających poszczególne branże. Jeżeli w dokumentacji projektowej, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót lub innych dokumentach składających się na treść SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydaną decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej oraz brakiem sprzeciwu do realizacji robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wskazane pochodzenie materiałów (marka, znak towarowy, producent, dostawca) należy traktować jako przykładowe, służące do określenia wymaganej jakości, cech użytkowych i standardu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26