Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Stary Jerzy Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dorosłych na potrzeby osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności w ramach rehabilitacji neurologicznej oraz narządu ruchu w tym do wymagań przeciwpożarowych

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8172166 (-67) , fax. 033 8173463
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej
    ul. Słoneczna 83 83
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 033 8172166 (-67), fax. 033 8173463
    REGON: 00029760300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Stary Jerzy Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dorosłych na potrzeby osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności w ramach rehabilitacji neurologicznej oraz narządu ruchu w tym do wymagań przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostosowanie budynku Stary Jerzy usytuowanego przy ul. Słonecznej 83 w Jaworzu w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku Stary Jerzy Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego dla Dorosłych na potrzeby osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności w ramach rehabilitacji neurologicznej oraz narządu ruchu w tym do wymagań przeciwpożarowych. Roboty budowlane muszą być przeprowadzone w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa zawierająca projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary, SIWZ. 2. Przedmiot umowy został podzielony na 2 etapy. Zakres poszczególnych etapów został określony w załączniku nr 1 do umowy stanowiącym załącznik nr 78 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia stanowią wszystkie roboty niezbędne do realizacji przebudowy budynku zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, a w szczególności: 1) Roboty konstrukcyjne obejmujące wzmocnienie konstrukcji istniejącej wraz z robotami rozbiórkowymi i nadbudowę piętra II z dachem i pokryciem dachowym. 2) Prace ogólnobudowlane wraz z robotami wykończeniowymi, zewnętrznym ociepleniem ścian nadbudowanych i wykonaniem tynków zewnętrznych. 3) Dostosowanie ciągów komunikacyjnych, w tym klatki schodowej do wymagań i przepisów i dobudowa szybu windowego wraz z wyposażeniem w windę. 4) Demontaż ścian oraz drzwi w pomieszczeniu magazynu pościeli po połączeniu budynku Stary Jerzy i Przewiązka. Montaż drzwi ppoż - EIS60. Roboty wyburzeniowe oraz wykończeniowe 5) Instalacje wodno - kanalizacyjne: instalacje ppoż., kanalizacja, wewnętrzna instalacja hydrantowa, instalacja wody ciepłej, zimnej, demontaż instalacji. 6) Podjazd (nowe wejście dla niepełnosprawnych skomunikowane z istniejącym układem dróg poprzez pochylnię). 7) Instalacja centralnego ogrzewania zgodnie z projektem. 8) Instalacje elektryczne wraz z wymianą rozdzielni głównej, instalacją agregatu prądotwórczego; dobór oraz zakup, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z autostartem w tym remont pomieszczenia agregatu i wymiana kabla zasilającego i sterującego oraz instalacja radiowotelewizyjna (STV). Montaż czujnika zmierzchu w podcieniach. 9) Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych. 10) Instalacja słaboprądowa w tym instalacja przyzywowa i elektroniczny nadzór nad bezpieczeństwem. Instalacja przyzywu musi być tożsama z już zainstalowaną instalacją przyzywu na Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dorosłych. Instalacja przyzywu wraz z centralą w budynku Stary Jerzy na II piętrze musi zostać połączona z centralą przyzywu na I piętrze budynku Stary Jerzy. Instalacja przyzywu z parteru budynku Stary Jerzy musi zostać podłączona do centrali na I piętrze budynku Stary Jerzy. Centrala przyzywu z I piętra budynku Stary Jerzy musi zostać połączona z centralą w dyżurce pielęgniarskiej na Nowy Jerzym. 11) Monitoring powinien umożliwiać podgląd obrazu z kamer na komputerach zarówno w sieci lokalnej jak i przez internet oraz posiadać interfejs użytkownika WEB dla uproszczenia konfiguracji, obsługi, podglądu z kamer w trybie online. W przypadku montażu dekoder np. w szafce teleinformatycznej na Starym Jerzym lub w serwerowni w Marii mocowania obudowy i jej rozmiarów dostosowane do standardowej obudowy rack 19, 1U. 12) Montaż instalacji komputerowej oraz telefonicznej w dyżurkach. 13) Wykonanie ocieplenia dobudowanych ścian zewnętrznych oraz tynku mineralnego oraz zabezpieczeniem wymienionej stolarki okienno - drzwiowej, zdemontowanie i zabezpieczenie nowych urządzeń zainstalowanych w budynku w trakcie przeprowadzanych prac modernizacyjnych w ostatnich latach w pomieszczeniach kawiarenki internetowej, Działu Farmacji Szpitalnej, łazienek i WC oraz komunikacji m.in. rolety aluminiowej, kasetonów sufitowych, opraw oświetleniowych, centrali wentylacyjnej wraz z kanałami, skrzynek bezpiecznikowych, skrzynek rozdzielczych, punktów dystrybucyjnych teleinformatycznych. Wszelkie urządzenia należy zabezpieczyć przed zimą i jej konsekwencjami oraz przed działaniem innych zewnętrznych czynników atmosferycznych, a po zakończeniu robót ponownie zamontować. 14) Zapewnienie Zamawiającemu stałego dostępu do mediów, w tym energii elektrycznej, wody, gazu, łączności telefonicznej, sieci teleinformatycznej. Ponadto zapewnienie rezerwowego zasilania w energię elektryczną na koszt Wykonawcy. 15) Wykonanie dokumentacji fotograficznej obiektu przed przystąpieniem do prac. 16) Przywrócenie zmodernizowanych pomieszczeń do stanu sprzed okresu wykonywanych robót. 17) Uporządkowanie istniejącej sieci telekomunikacyjnej (telefonicznej) i przeprowadzenie nowego krosowania okablowania. 18) Zapewnienie stałego dojazdu do wejść głównych pozostałych obiektów przy ul. Słonecznej 83 w trakcie wykonywania zewnętrznych prac budowlanych. 19) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy. 20) Roboty należy rozpocząć od robót wzmocnieniowych konstrukcji, rozbiórkowych i budowlano-konstrukcyjnych obiektu Stary Jerzy. Równolegle do nich należy prowadzić modernizację pomieszczenia agregatu prądotwórczego, okablowania zewnętrznego i wewnętrznego wraz z montażem agregatu prądotwórczego z autostartem. 21) Zwrócenie szczególnej uwagi na istniejący drenaż opaskowy oraz izolację w celu ich nie uszkodzenia w trakcie przeprowadzanych prac. 22) Zabezpieczenie przebiegającego od budynku Maria do budynku Nowy Jerzy, a przez budynek Stary Jerzy okablowania związanego z centralami alarmowymi, linią światłowodową oraz okablowania bezpośrednio powiązanego z punktami dystrybucyjnymi. 23) Wyposażenie łazienek i wszelkich węzłów sanitarnych w lustra łazienkowe, wieszaki, pochwyty, dozowniki na mydło, pojemniki na ręczniki, uchwyty na papier toaletowy oraz pojemniki na zużyte ręczniki. Toalety dla niepełnosprawnych muszą być wyposażone w sprzet przystosowany dla niepełnosprawnych. 24) Zainstalowanie tożsamych z istniejącymi narożników i odbojnic zabezpieczających ściany, poręcze oraz pochwyty w ciągach komunikacyjnych i korytarzach zamontowanych w oddziałach Szpitala z zakończeniami systemowymi (2 poziomy). 25) Uzgodnienie z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia kolorystyki wszystkich elementów wykończeniowych. 26) Zabezpieczenie ścian i stropów parteru przed możliwością podciągania wilgoci poprzez zabezpieczenie ścian fundamentowych przeponą przeciwwilgociową od środka (ostrzykiwania). 27) Malowanie komina.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 60 400,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy czterysta złotych zł 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 ze zmianami ) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002. 4. Gwarancje, o których mowa w ust. 2 pkt c i d powinny być gwarancjami bezwarunkowymi, płatnymi na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca dołącza do składanej oferty. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach