Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 328 50 76 , fax. 34 328 50 57
- Data zamieszczenia: 2015-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
Pl. Józefa Piłsudskiego 10 10
42-256 Olsztyn, woj. śląskie
tel. 34 328 50 76, fax. 34 328 50 57
REGON: 00054718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku przy ulicy Zielonej 70 w Olsztynie w celu utworzenia Dziennego Domu Senior-WIGOR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie budynku przy ulicy Zielonej 70 w Olsztynie w celu utworzenia Dziennego Domu Senior-WIGOR 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.2.1. Wewnętrzną przebudowę budynku poprzez min.:- skucie i uzupełnienie posadzki,- obniżenie poziomu posadzki w budynku o 45 cm (wysokość pomieszczeń przyziemia po obniżeniu 2,55 m),- przebudowę ścian wewnętrznych: wyburzenie, zamurowania, wykonanie nowych ścian działowych, tynkowanie, gipsowanie, malowanie, ułożenie płytek, roboty wykończeniowe, - wymianę oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej,- przebudowę schodów wewnętrznych - monolityczne żelbetowe (rozbiórka starych schodów, wykonanie nowych schodów żelbetowych),- przebudowę wewnętrznej instalacji wody zimnej wraz z hydrantem p.poż, - przebudowę wewnętrznej instalacji wody ciepłej i cyrkulacji wraz z podgrzewaczem stojącym, - przebudowę wewnętrzną instalacji kanalizacji sanitarnej, - przebudowę instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem nowego kotła gazowego, grzejników oraz komina powietrzno-spalinowego,- przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej,- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,- przebudowę instalacji elektrycznej, 2.2.2. Docieplenie dachu: - ułożyć wełnę mineralną grubości 15 cm na stelażu stalowym zgodnie z przekrojem - ocieplenie dachu wykonane zostanie od wnętrza pomieszczeń),- zamontować rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie i instalacje odgromową, - uszczelnienie i wymiana obróbki przy kominach,- wykonanie obróbki blacharskich kominów oraz montaż kratek i nasad wentylacyjnych, 2.2.3. Termomodernizacja obiektu: - usunięcie starej wyprawy tynkarskiej - pokrycie ścian preparatem biobójczym - przyklejenie i kołkowanie styropianu grubości 5 cm,- przyklejenie siatki, - zagruntowanie powierzchni, - położenie tynku akrylowego - ziarno 2,5 mm, 2.2.4. Zagospodarowanie terenu: - wykonanie chodnika z kostki brukowej wraz z murem oporowym,- wykonanie placu z ogrodem: zagospodarowanie zieleni zakup oraz nasadzeniekrzewów - 20 szt., wykonanie prac porządkowych, zakupu i montaż ławek - 4 szt. wykonanie ogrodzenia placu wraz z furtką, wykonanie chodników- ścieżek na terenie placu oraz polan trawistych zgodnie z projektem zagospodarowania 2.3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ:Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ jako zbiór Dokumentacja oraz Wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ.2.4.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 2.5. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.6. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały - zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi - 60 miesięcy. 2.7. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.8. Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j. w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń.2.9. Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 8.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) )poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 8.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 8.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27