Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Kościelna 6/8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7178253
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza
ul. Kościelna 6/8 6/8
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 7178253
REGON: 47030675200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla kamiennego w okresie grzewczym od 04 stycznia 2010 r. do 31.12.2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa węgla kamiennego do kotłowni mieszczących się w budynkach ośrodków zdrowia na terenie Gminy Zgierz w miejscowościach: -Biała ul. Kościelna 1, -Smardzew ul. Podleśna 2, -Gieczno ul. Głowna 43 -Grotniki ul. Brzozowa 23 - siedziba zamawiającego Dąbrówka Wielka ul. Kościelna 6/8 Dostarczany wegiel winien spełniać wymagania: asortyment gruby, klasa I, wartość opałowa nie mniejsza niż 28 000kJ/kg. Średnioroczne zapotrzebowanie na węgiel wynosi 152 tony. Dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb, realizowane transportem wykonawcy do miejsca przeznaczenia, po uprzednim złożeniu wykonawcy (telefonicznie lub faksem) zapotrzebowania z co najmniej dwu dniowym wyprzedzeniem. Warunki wykonania zamówienia przez wykonawcę: winien zapewnić ciągłość dostaw, winien zapewnić pełną dokumentację kazdej dostawy (data, miejsce, ilość, podpis czytelny przyjmującego dostawę) Wykonawca umożliwi zamawiającemu obecność przy ważeniu dostawy węgla. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegajacy się o zamówienie muszą spełniać warunki określone przepisami art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.1 pkt 1-10 i art.24 ust.2 pkt 1-4 ustawy Pzp.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokiumentów i oświadczeń, o których mowa w SIWZ, w/g formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy biegajacy się o udzielenie zamówienia spełniają warunki do udziału w postępowaniu, musza załaczyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentówjak wyżej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje je się dokumentem zawierającvym oświadczenie złożone przed notariuszem, mwłaściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt 1 oraz oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, wskazane w pkt 2, składa każdy wykonawca, w zakresie art 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy składają łącznie. Stosownie do art. 23 ust.2 usawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.zgierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2016/2017.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa węgla wraz z transportem dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2016-01-28 - Zakup i dostawa węgla kamiennego-kostka gruba oraz miału węglowego do ZSP im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsku
Dodano: 2016-01-25 - Sprzedaż i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa opału - węgla kamiennego na rok 2016 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach
Dodano: 2015-12-15 - Sprzedaż i dostarczenie opału dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa węgla wraz z transportem dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2015-11-24 - Ddostawa 190 Mg węgla kamiennego: kostki (grubej), 180 Mg eko-groszku luzem oraz 15 Mg eko-groszku workowanego
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa opału do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-10-01