Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego,serwerów i oprogramowania do SPZZLO Warszawa-Żoliborz

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-637 Warszawa, ul. Szajnochy 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8335888 , fax. 022 8335882
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz
    ul. Szajnochy 8 8
    01-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8335888, fax. 022 8335882
    REGON: 00031409800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzlo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego,serwerów i oprogramowania do SPZZLO Warszawa-Żoliborz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Serwer do oprogramowania Kamsoft - 1 szt. CPV 48820000-2 2. Serwer do oprogramowania - 1 szt. CPV 48820000-2 3. Drukarki dla Przychodni Kochowskiego - 2 szt. CPV 30232110-8 4. Drukarka laserowa kolorowa z dupleksem - 1 szt. CPV 30232110-8 5. FAX Laserowy - 1 szt. CPV 32581200-1 6. Zestaw komputerowy - 17 szt. CPV 3 7. Monitory LCD 19 - 22 szt. CPV 33195100-4 0211400-5 8. Drukarki laserowe czarno-białe - 8 szt. CPV 30232110-8 9. Notebook - 1 szt. CPV 30213100-6 10. Pamięć RAM - SDRAM - 10 szt. CPV 30236110-6 11. Pamięć RAM - DDR - 10 szt. CPV 30236110-6 12. Dyski twarde przenośne o pojemności 500 GB - 3 szt. CPV 37453300-1 13. Napędy optyczne zewnętrzne na USB w obudowie slim - 2 szt. CPV 30233153-8 14. Czytnik kart pamięci 24 w 1 - 3 szt. CPV 30237000-9 15. Czytnik kart pamięci 52 w 1 - 1 szt. CPV 30237000-9 16. PENDRIVE 16 GB - 5 szt. CPV30234600-4 17. Adapter IDE - compact flash - 1 szt. CPV 30237000-9 18. Adapter USB 2.0 do IDE SATA Combo 2,5 i 3,5 z zasilaczem - 2 szt. CPV 30237000-9 19. Płyty DVD +R - 300 szt. CPV 30234400-2 20. Płyty DVD -R - 300 szt. CPV 30234400-2 21. Płyty DVD + R DL - 50 szt. CPV 30234400-2 22. Płyty DVD -R DL- 50 szt. CPV 30234400-2 23. Płyty DVD LS - 50 szt. CPV 30234400-2 24. Płyty CD LS - 50 szt. CPV 30234300-1 25. Patch panel ISDN 50 portowy - montowany w szafie 19 - 5 szt. CPV 32424000-1 26. Przejściówki z PS-2USB - 15 szt. CPV 32331100-3 27. Listwy zasilające z zabezpieczeniem -przepięciowo-impulsowe i prądowe, przewód o długości minimalnej 5 metrów - 10 szt. CPV 31681000-3 28. Pamięć RAM - DDR2 - 5 szt. CPV 30236110-6 29. Pamięć RAM - DDR2 - 5 szt. CPV 30236110-6 30. Pudełka plastikowe na płyty CD DVD - normalne : 200 szt. CPV 30199500-5 31. Pudełka plastikowe na płyty CD DVD - slim : 200 szt. CPV 30199500-5 32. Sprzętowy manager pasma - 1szt. CPV 32420000-3 33. Aplikacja do przekształcania zeskanowanych dokumentów w tym PDF na postać edytowalną - 1 szt. CPV 48700000-5 34. Zestaw komputerowy all-in-one - 18 szt. CPV 30213300-8 35. Oprogramowanie antywirusowe CPV 48761000-0 36. Ramka matrycy i klawiatura do Asus A6500U (A6U-5029) CPV 30237100-0 37. Oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa 38. Skanery kodów kreskowych - 10 szt. CPV 30216130-6 39. Kontroler RAID do serwera HP ProLiant DL320 G5p (470064-654) - 1 szt. CPV 30236000-2 40. Kontroler RAID do płyty głównej Intel DG965WH - 1 szt. CPV 30236000-2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 4000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) 2. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć : 1.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z formularzem oferty) 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, pzp należy złożyć : 2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzlo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach