Przetargi.pl
Ułożenie nawierzchni z płyt MON w ulicy Otok 1 oraz na zjazdach z ulicy Słonecznej w przyległe ulice: Otok 1, Otok 2 i Pamięci Narodowej na terenie osiedla Łazek w Ostrołęce wraz z montażem 3 sztuk przepustów drogowych na rowie w ul. Słonecznej i odtworzeniem rowów przydrożnych

Miasto Ostrołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-400 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7646811 w. 271 , fax. 029 7654325
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrołęka
    Plac Gen. J. Bema 1 1
    07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7646811 w. 271, fax. 029 7654325
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ułożenie nawierzchni z płyt MON w ulicy Otok 1 oraz na zjazdach z ulicy Słonecznej w przyległe ulice: Otok 1, Otok 2 i Pamięci Narodowej na terenie osiedla Łazek w Ostrołęce wraz z montażem 3 sztuk przepustów drogowych na rowie w ul. Słonecznej i odtworzeniem rowów przydrożnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Ułożenie nawierzchni z płyt MON w ulicy Otok 1 oraz na zjazdach z ulicy Słonecznej w przyległe ulice: Otok 1, otok 2 i Pamięci Narodowej na terenie osiedla Łazek w Ostrołęce wraz z montażem 3 sztuk przepustów drogowych na rowie w ul. Słonecznej i odtworzeniem rowów przydrożnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust1 ustawy pzp Wykonawca składa: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy pzp Wykonawca składa: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust1 pkt 2 ustawy pzp , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust1 pkt 2 ustawy pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);: 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust1 i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych wyżej składa dokumenty określone w § 4 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226 , poz. 1817). 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; a) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane specjalności drogowej z opłaconą składką na ubezpieczenie we właściwej Izbie samorządu zawodowego. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3). b) przedłożyć oświadczenie, że przynajmniej jedna osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującym na dzień wydania prawem, wystawione przed upływem terminu składania ofert, oraz opłacone składki ubezpieczenia we właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem tej osoby. Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; a) wykazać , że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: co najmniej po jednej robocie budowlanej polegającej na układaniu nawierzchni z płyt MON o wartości przynajmniej 80.000tys zł , i odtwarzaniu rowów przydrożnych o wartości przynajmniej 20.000 zł brutto lub jedną robotę spełniającą łącznie w/w warunek, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów stwierdzających , że usługa ta została wykonana należycie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4). 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . a) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone w/w dokumenty przez każdego z nich ). b) Jeżeli wykonawca wykazuje spełnienie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia ofert, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust1 pkt 2 ustawy pzp , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust1 pkt 2 ustawy pzp, zgodnie z pkt 9.1.1)a) SIWZ, c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust1 i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z pkt.9.1.1)b) SIWZ, W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych wyżej, składa dokumenty określone w § 4 ust1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226 , poz. 1817.) d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ., zgodnie z pkt. 9.3.1)a) c) SIWZ, e) oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Załącznik nr 5 do SIWZ.,zgodnie z pkt 9.3.1)b)SIWZ f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt. 9.3.2) SIWZ, Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, g) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z pkt 9.3.3) SIWZ. h) opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z pkt 9.3.4)a) lub b)SIWZ, i) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, j) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, k) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z 10.1 SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach