Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do samochodów i urządzeń z silnikami spalinowymi pozostających w dyspozycji jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2013-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do samochodów i urządzeń z silnikami spalinowymi pozostających w dyspozycji jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę paliw płynnych przez okres 1 roku dla jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie: - Ochotnicza Straż Pożarna w Obornikach Śląskich, - Ochotnicza Straż Pożarna w Pęgowie, - Ochotnicza Straż Pożarna w Urazie, - Ochotnicza Straż Pożarna w Rościsławicach, - Ochotnicza Straż Pożarna w Bagnie, - Ochotnicza Straż Pożarna w Lubnowie, - Gmina Oborniki Śląskie, w ilościach i jakości wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. - Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: - benzynę bezołowiową 95 w ilości do 150 litrów - benzynę bezołowiową 98 w ilości do 900 litrów - oleju napędowego w ilości do 16 790,00 litrów W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości interwencji ratowniczo- gaśniczych. Planowany termin realizacji zamówienia od 01 listopada 2013 r. do 31 października 2014 r. 1. Dostawy będą realizowane na zasadzie dokonywanych bezgotówkowych tankowań środków transportowych i sprzętu z silnikami spalinowymi jednostek organizacyjnych Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy. Rozliczenie należności za wydane paliwo między stronami następować będzie w obrocie bezgotówkowym, przelewami bankowymi na konto wskazane w umowie na dostawy. 2. Zakupy benzyny bezołowiowej PB-95, benzyny bezołowiowej PB-98 i oleju napędowego przeznaczonego do samochodów pozostających w dyspozycji jednostek organizacyjnych Zamawiającego dokonywane będą przy użyciu kart flotowych, które muszą być: - wystawiane na Gminę Oborniki Śląskie i na numery rejestracyjne poszczególnych samochodów Zamawiającego, łącznie w ilości 12 sztuk (numery rejestracyjne pojazdów zostaną przekazane po wyborze Wykonawcy); - ważne do końca trwania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, tj. do 31 października 2014 r. 3. Zakupy paliwa przeznaczonego do sprzętu z silnikami spalinowymi dokonywane będą przy użyciu dodatkowych kart flotowych, które muszą być: - wystawiane na Gminę Oborniki Śląskie i dotyczyć będą sześć odrębnych jednostek organizacyjnych Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP: Bagno, Lubnów, Oborniki Śląskie, Pęgów, Rościsławice, Uraz) - 1 wspólna karta (dokładny wykaz zostanie przekazany po wyborze Wykonawcy); - umożliwiające tankowanie paliw do kanistrów; - ważne do końca trwania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, tj. 31 października 2014 r. 4. Wykonawca będzie zobowiązany wystawić i dostarczyć do siedziby Zamawiającego karty flotowe, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa, w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca wraz z kartami jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu numery PIN, przyporządkowane do każdej kart, umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów. 5. Wykonawca będzie zobowiązany wydać Zamawiającemu dodatkowe karty flotowe w przypadku zakupu nowego samochodu oraz w przypadku zagubienia którejkolwiek z kart już wydanych za opłatą zgodnie z cennikiem Wykonawcy. 6.Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić natychmiastową blokadę karty niezwłocznie po zgłoszeniu jej utraty, kradzieży lub zniszczenia w sieci jego punktów sprzedaży. Zgłoszenie utraty karty nastąpi w formie pisemnej lub telefonicznej. Zgłoszenie telefoniczne zostanie niezwłocznie potwierdzone faksem przez Kupującego. 7. Wykonawca razem z kartami zobowiązany będzie dostarczyć Regulamin używania kart flotowych. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przekazania ewentualnych zmian do Regulaminu. Postanowienia Regulaminu sprzeczne z postanowieniami SIWZ nie będą miały zastosowania. 8. Transakcje zakupu paliw dokonywane będą według aktualnie obowiązujących cen na danej stacji paliw należącej do Wykonawcy w momencie zakupu, z uwzględnieniem upustu udzielonego przez Wykonawcę. 9. Zamawiający będzie regulował swoje zobowiązania płatności w odniesieniu do faktycznie zakupionego na podstawie kart flotowych paliwa w oparciu o faktury wystawiane przez Wykonawcę. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będą faktura VAT oraz wykaz wykonanych transakcji zakupu paliwa przy użyciu kart flotowych. Wykonawca będzie wystawiał i przesyłał raz w miesiącu za okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia miesiąca wraz z wykazem o dokonanych transakcjach zakupu zawierających następujące informacje: - dla samochodów: datę dokonania tankowania, ilość i wartość zakupionego paliwa, numer rejestracyjny samochodu i wskazanie stacji benzynowej, na której przeprowadzono transakcję, - dla urządzeń z silnikami spalinowymi: datę dokonania tankowania, ilość i wartość zakupionego paliwa, nazwę i adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego, który dokonał zakupu paliwa, wskazanie stacji benzynowej, na której przeprowadzono transakcję. 10. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia : - Stacja paliw Wykonawcy usługi nie może być zlokalizowana poza terenem Gminy Oborniki Śląskie i przynajmniej 1 stacja Wykonawcy musi być czynna całodobowo; - Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości operacyjnej pojazdów Ochotniczej Straży Pożarnej, odległość stacji paliw nie może być większa niż 10 km od miejscowości Oborniki Śląskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stały rabat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach