Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Sidorska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 431 909 , fax. 833 437 975
- Data zamieszczenia: 2016-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
ul. Sidorska
21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 833 431 909, fax. 833 437 975
REGON: 3023874100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb , zakupy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody Drogowe: Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim, N 3 w Sławatyczach, Nr 4 w Terespolu). Miejscem odbioru paliw (tankowania ) będą stacje paliw Wykonawcy, bądź stacje paliw operatorów prowadzących stacje paliw Wykonawcy położone w odległości nie większej niż 5 km od wyżej przedstawionych Obwodów Drogowych. 2.Wykonawca zapewni paliwa o parametrach jakościowych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r, poz. 1680). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w poszczególnym asortymencie przedmiotu zamówienia, w zależności od realnych potrzeb, wynikłych podczas realizacji zamówienia. Zmiany ilościowe będą mogły nastąpić w ramach kwoty na jaką zostanie zawarta umowa. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych lub dokumentów WZ potwierdzonych własnoręcznym podpisem pracownika Zamawiającego uprawnionego do tankowania. 6. Dokonywane zakupy paliw, rozliczane będą dwa razy w miesiącu (w dwóch okresach rozliczeniowych), tj. od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 7. Płatności z tytułu transakcji bezgotówkowych dokonywane będą przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. Za datę zapłaty przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza e-fakturę. 8. W przypadku dokonywania zakupu paliw przy użyciu kart paliwowych : 1) Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do właściwej umowy załącznika w postaci ogólnych warunków sprzedaży i używania kart paliwowych. Zapisy te nie mogą być sprzeczne z zapisami w umowie, ani ich wykluczyć. 2) Wykonawca w ramach przysługującego mu wynagrodzenia wystawi i dostarczy do siedziby Zamawiającego w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy karty paliwowe, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa. 3) Zamawiający w przypadku zwiększenia liczby pojazdów i sprzętu znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego, zastrzega sobie możliwość zwiększenia w trakcie trwania umowy liczby kart, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania. 4) W przypadku zagubienia, zniszczenia lub zablokowania karty paliwowej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca wystawi i dostarczy nowe karty w terminie 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, na koszt Zamawiającego. 9. W przypadku zakupu paliw na podstawie dokumentów WZ każdorazowe potwierdzenie odbioru produktu zostanie potwierdzone własnoręcznym podpisem pracownika Zamawiającego uprawnionego do tankowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę zestawów komputerowych wraz z systemem do zarządzania oraz laptopów
Dodano: 2017-04-18 - Wykonanie usług rolniczych dla gospodarstw i stacji doświadczalnych oraz laboratoryjnych usług badawczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 11 części.
Dodano: 2017-04-13 - DOSTAWA POMP INSULINOWYCH -4 komplety
Dodano: 2017-04-13 - Zakup kosiarki bijakowej na wysięgniku i kosiarki bijakowej tylno - bocznej dla ZDP Lubartów
Dodano: 2017-03-20 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę zestawów komputerowych wraz z systemem do zarządzania, laptopów oraz części i podzespołów komputerowych
Dodano: 2017-03-15 - Część I: Indywidualne wsparcia doradcze (indywidualne usługi doradcze) oraz wsparcie pomostowego (niefinansowego) w postaci indywidualnego specjalistycznego doradztwa Część II: usługa szkoleniowa pt. "ABC przedsiębiorczości"
Dodano: 2017-03-01 - SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2017-02-14 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Bychawa
Dodano: 2017-01-31 - Zakup i dostawa materiałów drogowych z podziałem na części: Część I: Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu Część II: Zakup i dostawa piachu Część III: Zakup i dostawa tłucznia kamiennego
Dodano: 2017-01-27 - „Organizacja i obsługa wyjazdu na dwie międzynarodowe wystawy przedsiębiorstw typu startup dla uczestników projektu Platforma startowa: Connect”
Dodano: 2016-12-28