Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej

Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Sidorska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 431 909 , fax. 833 437 975
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
    ul. Sidorska
    21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 431 909, fax. 833 437 975
    REGON: 3023874100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb , zakupy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody Drogowe: Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim, N 3 w Sławatyczach, Nr 4 w Terespolu). Miejscem odbioru paliw (tankowania ) będą stacje paliw Wykonawcy, bądź stacje paliw operatorów prowadzących stacje paliw Wykonawcy położone w odległości nie większej niż 5 km od wyżej przedstawionych Obwodów Drogowych. 2.Wykonawca zapewni paliwa o parametrach jakościowych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r, poz. 1680). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w poszczególnym asortymencie przedmiotu zamówienia, w zależności od realnych potrzeb, wynikłych podczas realizacji zamówienia. Zmiany ilościowe będą mogły nastąpić w ramach kwoty na jaką zostanie zawarta umowa. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych lub dokumentów WZ potwierdzonych własnoręcznym podpisem pracownika Zamawiającego uprawnionego do tankowania. 6. Dokonywane zakupy paliw, rozliczane będą dwa razy w miesiącu (w dwóch okresach rozliczeniowych), tj. od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 7. Płatności z tytułu transakcji bezgotówkowych dokonywane będą przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. Za datę zapłaty przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza e-fakturę. 8. W przypadku dokonywania zakupu paliw przy użyciu kart paliwowych : 1) Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do właściwej umowy załącznika w postaci ogólnych warunków sprzedaży i używania kart paliwowych. Zapisy te nie mogą być sprzeczne z zapisami w umowie, ani ich wykluczyć. 2) Wykonawca w ramach przysługującego mu wynagrodzenia wystawi i dostarczy do siedziby Zamawiającego w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy karty paliwowe, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa. 3) Zamawiający w przypadku zwiększenia liczby pojazdów i sprzętu znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego, zastrzega sobie możliwość zwiększenia w trakcie trwania umowy liczby kart, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania. 4) W przypadku zagubienia, zniszczenia lub zablokowania karty paliwowej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca wystawi i dostarczy nowe karty w terminie 15 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, na koszt Zamawiającego. 9. W przypadku zakupu paliw na podstawie dokumentów WZ każdorazowe potwierdzenie odbioru produktu zostanie potwierdzone własnoręcznym podpisem pracownika Zamawiającego uprawnionego do tankowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach