Przetargi.pl
Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie.

Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3923016 wew. 61, 63 , fax. 071 3923015
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
    ul. Kamienna 3 3
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3923016 wew. 61, 63, fax. 071 3923015
    REGON: 02082095700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy oleju napędowego i benzyny Pb 95. Zamówienie będzie realizowane na stacji paliw w formie bieżącego tankowania do zbiorników (baków ) pojazdów oraz do kanistrów w ilościach pokrywających bieżące potrzeby Zamawiającego, na podstawie jego bieżących dyspozycji. Zamawiający załączy do umowy wykaz pojazdów, do których będzie tankowane paliwo, zawierający nazwę pojazdu i numer rejestracyjny. Wykonawca będzie wystawiał dokumenty wydań przy każdorazowym pobraniu przez Zamawiającego paliwa. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, wg cennika obowiązującego u Wykonawcy w dniu pobrania uwzględniając stały rabat, z zastrzeżeniem, że ceny Wykonawcy nie będą znacząco odbiegać od średnich cen obowiązujących na rynku w regionie. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktur VAT z częstotliwością co 7 dni w trakcie miesiąca, natomiast faktura zamykająca miesiąc wystawiana będzie nie później niż w ciągu trzech dni po zakończeniu miesiąca. Zapłaty należności dokonywane będą przelewem na konto dostawcy w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury. Paliwo będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących norm. Zamawiający przewiduje, że wysokość zamówienia kształtować się będzie na poziomie: -dla oleju napędowego 35 000,00 litrów -dla benzyny Pb 95 1 930,00 litrów Wskazana powyżej wielkość dostawy jest prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia tj. do końca 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości prognozowanego zapotrzebowania na paliwa w sytuacji gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na paliwo będzie mniejsze. Stacja paliw Wykonawcy musi znajdować się w promieniu do 5 km od siedziby Zamawiającego..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu następuje poprzez stwierdzenie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w całym okresie obowiązywania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl zakładka BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach