Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Łasku ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. Stefana Batorego 31
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6753630 , fax. 043 6753630
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Łasku
ul. Stefana Batorego 31 31
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 043 6753630, fax. 043 6753630
REGON: 73022397600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału na rok 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Węgiel kamienny - o parametrach 29-30/3-4/0,4-0,5 ( wartość opałowa /zawartość popiołu/ zawartość siarki) w ilości 197 ton. Koks : o parametrach 27/9/0,5 w ilości 30 ton. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują/ będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych poniżej oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 1.2.Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2.Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 2.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na rat zaległych należności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2.3.oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, 2.4.koncesja zezwolenia lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. koncesja na prowadzenie transportu drogowego na terenie kraju. 3.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., 2.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 7.1.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1.- 2.3., muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2016/2017.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa węgla wraz z transportem dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2016-01-28 - Zakup i dostawa węgla kamiennego-kostka gruba oraz miału węglowego do ZSP im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsku
Dodano: 2016-01-25 - Sprzedaż i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa opału - węgla kamiennego na rok 2016 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach
Dodano: 2015-12-15 - Sprzedaż i dostarczenie opału dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa węgla wraz z transportem dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2015-11-24 - Ddostawa 190 Mg węgla kamiennego: kostki (grubej), 180 Mg eko-groszku luzem oraz 15 Mg eko-groszku workowanego
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa opału do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-10-01