Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku.

Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku ogłasza przetarg

  • Adres: 97-340 Rozprza, Łochyńsko 75A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6158013 , fax. 044 6158013
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku
    Łochyńsko 75A
    97-340 Rozprza, woj. łódzkie
    tel. 044 6158013, fax. 044 6158013
    REGON: 00031516900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna - Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010 r. Roczne zamówienia określa się na 92.000 litrów. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie do dwóch kotłowni Zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Każda jednorazowa dostawa wyniesie 6.000 litrów zgodnie z wcześniejszym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spwłnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia do sprzedaży paliw ciekłych, koncesja na obrót paliwami ciekłymi 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania wykonali co najmniej dwie dostawy oleju opałowego o wartości co najmniej 150.000 zł brutto każda z nich b) osoby uczestniczące w wykonywaniu dostaw posiadają odpowiednie uprawnienia do przewozu oleju opałowego 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży paliw ciekłych w tym oleju opałowego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych 3) koncesja na obrót paliwami ciekłymi 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zawierający co najmniej 2 dostawy oleju opałowego o wartości brutto co najmniej 150.000 zł - zał. nr 3 3. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy należy złożyć: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach