Przetargi.pl
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Rossoszycy (z obwodu szkoły).

Gmina i Miasto Warta ogłasza przetarg

  • Adres: 98-290 Warta, ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8294001 , fax. 043 8294506
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Warta
    ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1 1
    98-290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 043 8294001, fax. 043 8294506
    REGON: 73093454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gimwarta.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Rossoszycy (z obwodu szkoły).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dowóz uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Rossoszycy (z obwodu szkoły). 2. Dowóz uczniów i odwiezienie do domu odbywać się będzie na dwóch trasach: I trasa Rossoszyca - Borek Lipiński - Lipiny - Boczki Stare - Boczki Nowe - Rożdżały - Rossoszyca długość około 19 km x 3 kursy = 57 km. II trasa Rossoszyca - Pierzchnia Góra - Józefów Wiktorów - Lasek - Miedze - Józefka - Raszelki - Rożdżały - Rossoszyca długość około 30 km x 3 kursy = 93 km. III trasa Rossoszyca - Rożdżały Wieś - Rożdżały - Nowe Miedze - Rossoszyca długość około 10 km. x 1 kurs = 10 km. 3. Całkowita długość przejazdów dziennie wynosi 160 km. 4. Dowóz uczniów i odwiezienie do domu ma odbywać się 3 kursami dziennie (1 rano - dowóz, 2 po południu - odwiezienie do domu) od poniedziałku do czwartku natomiast w piątek 2 kursy - 1 rano, 1 po południu. 5. Ilość dzieci dowożonych ok. 100.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy w następującym zakresie: 1) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonywał usługi transportowe przewozu osób (transport uczniów) oraz potencjał techniczny wymaga się aby Wykonawca posiadał minimum 3 autobusy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymaga się aby Wykonawca dysponował minimum 3 kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, 3) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiada polisę OC, 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy za pomocą formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda : Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, w szczególności wymaga się załączenia wykazu wykonanych usług transportowych przewozu osób (transport uczniów) na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Potencjał kadrowy. Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymaga się aby Wykonawca załączył wykaz kierowców autobusów (min. 3) wraz z kserokopią dokumentów stwierdzających ich kwalifikacje i uprawnienia do przewozu osób (uprawnienia kierowców autobusów) na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymaga się aby Wykonawca załączył wykaz posiadanych autobusów (minimum 3) niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z kserokopiami dokumentów uprawniających je do ruchu drogowego (badania techniczne, polisy ubezpieczeniowe samochodu) na formularzu stanowiącym nr 7 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gimwarta.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach