Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej w Makowie

Urząd Gminy Maków ogłasza przetarg

  • Adres: 96-124 Maków, ul. Główna 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8312017 , fax. 046 8312009
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Maków
    ul. Główna 12 12
    96-124 Maków, woj. łódzkie
    tel. 046 8312017, fax. 046 8312009
    REGON: 00099494000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej w Makowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest: Rozbudowa sieci wodociągowej w Makowie ulice: ulice; Akacjowa dz. nr 410 Brzosty dz. nr, 462,461,460,459,599,600,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611,614,615,617,670,619,620/1,621,622/1,625,624,626,627,628,629,630,631,450,449/1,449/2,542,545,547,548,549,551,552,558,557,556,555,554,553,563,562,566,576/1,573,572,571/1,570,569,568,577,579/1,656,662,664,665,667,581,582,583,584,589,590,591/1,591/2,592,598,595/2 Główna dz. nr 597,739,740,741,735,736,737,738,739,740,744/3,744/2,744/1,746,747,748,749,750,751,752/2,753,754,756,775,785,786,787/2,787/1,789,790,792,793,795,796,798,799,800,801,802,803,804,805,809,810,811,812,813,817,818,819/2,822,823/1,825,826,827,828,829,832,833/2,833/1,834/1,835,836,837/1,838,839,840,841,842/1,882,883,888,889/3,890,892,896/1,897,898,899,901,914/5,915/1,915/2,916,917,940,941,942,943,944,946/1,946/2,947,948,949,950,951,957,958,959,960,961,962,963,964,965,966,967,968,969,970, Przemysłowa dz. nr 922,924/1,924/12,924/4,924/5,925/2,925/3,928,929/3,929/6,929/7, Ogrodowa dz. nr 758,759,760,761/1,762/1,763/2,764,765,775,729, Sosnowa, dz. nr 971,1037,980,981,982,983,984,985,986,987,988,989/2,989/7,989/1,990,991,992,993,994. Wszystkie wymienione działki znajdują się w obrębie geodezyjnym Maków nr 4 z rur wodociągowych PCV oraz przełączenie istniejących przyłączy do nowej sieci. Jeśli w przedmiarach robót i projektach budowlanych zostały użyte konkretne nazwy materiałów zamawiający dopuszcza materiały równoważne lub podobne - załącznik A do SIWZ Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy, ze wskazaniem planowanych terminów oraz kolejności wykonania poszczególnych elementów prac. Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownego zezwolenia na zajęcie placów lub pasów drogowych niezbędnych dla wykonania robót i poniesienia wynikających z tego tytułu kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. 3.Wadium w formie pieniężnej należy przekazać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Skierniewice, Nr 71 9297 0005 0100 0707 2012 0005 4. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert - oznacza to, że: 1) wpływ śródków z tytułu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego musi nastąpić przed terminie określonym w pkt. 22. 2) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie należy załączyć do oferty, jako oddzielny dokument nie złączony na trwałe z ofertą 5. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełni dokumentów lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument wadialny (gwarancja bankowa, polisa ubezpieczeniowa) powinien zawierać stwierdzenie: wystawca zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie zawierające uzasadnienie wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych lub o podobnej treści. 8. Dokument wadialny należy włączyć w skład oferty w taki sposób, aby możliwe było jego wyłączenie (tylko na pisemny wniosek Wykonawcy) bez naruszania zwartości oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień(art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) . a)Zakończyli w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 kontrakt odpowiadający swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b)Dysponują osobami, które po stronie Wykonawcy będą kierować lub nadzorować wykonanie zamówienia należącymi do właściwej Izby samorządu zawodowego i posiadającymi n/w uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót sanitarnych (dot. ppkt. a-c): a) Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy) . 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). POPRZEZ KONTRAKT PORÓWNYWALNY Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NALEŻY ROZUMIEĆ INWESTYCJĘ, O CAŁKOWITEJ WARTOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 300 TYS. PLN. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA -NIE SPEŁNIA na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do oferty dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisane własnoręcznie (art. 78 Kodeksu Cywilnego) przez Wykonawcę. Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia W przypadku zaistnienia wątpliwości czy oświadczenie zostało podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, Zamawiający może zażądać dostarczenia w ustalonym przez siebie terminie wzoru podpisu uwiarygodnionego przez osobę zaufania publicznego (np. radcę prawnego, adwokata, notariusza, itp.). 2)Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę jawną w/w zaświadczenie musi dotyczyć spółki jawnej (podatek VAT), a nie jej wspólników. 5) Wykaz zrealizowanych kontraktów wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. W wykazie uwzględnić wyłącznie kontrakty zakończone. 6) Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą kierować lub nadzorować wykonanie zamówienia, pozostających w dyspozycji Wykonawcy - . Powinien on zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez ww. osoby uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót sanitarnych oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował osobami udostępnionymi przez inny podmiot - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu o udostępnieniu w/w osób. W takim przypadku załączony do SIWZ Wykaz musi być potwierdzony przez podmiot udostępniający. W PRZYPADKU POWIERZENIA PODWYKONAWCOM WYKONANIA CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OSOBY, KTÓRE BĘDĄ NADZOROWĄĆ REALIZACJĘ TEJ CZĘŚCI MUSZĄ POZOSTAWAĆ W DYSPOZYCJI WYKONAWCY ZGODNIE Z POSTANOWIENIEM Art 22 UST 1 PKT. 2 USTAWY. 7) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk. W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum, lub osoby fizyczne) lub podpisania jej przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestracyjnych należy załączyć do niej pełnomocnictwo upoważniające podpisującego ofertę do reprezentowania w postępowaniu składających ofertę lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust. 2 Ustawy) 5. W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum, lub osoby fizyczne) dokumenty określone w ust. 3 pkt. 1- 6, odrębne dla każdego uczestnika postępowania - pozostałe dokumenty mogą być wspólne dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 11 składają: 1)wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania dokumenty potwierdzające że: a)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wykonawcy, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a i b oraz 2 powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Dokument wymieniony w pkt. 1 c powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w ppkt. 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach