Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego i etyliny w 2012 roku

Gmina Piaski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-820 Piaski, ul. 6 Stycznia 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5719030 , fax. 065 5719049
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piaski
    ul. 6 Stycznia 1 1
    63-820 Piaski, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5719030, fax. 065 5719049
    REGON: 41105056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego i etyliny w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw do sprzętu, samochodów służbowych Urzędu Gminy Piaski oraz jednostek OSP Gminy Piaski w 2012r. Szacunkowe ilości do pobrania w 2012r. - sukcesywnie w ciągu całego roku ON - 29 000 l Pb-95 - 1500 l Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 09134100-8, 09132100-4 Tankowanie bezpośrednio z dystrybutora do zbiorników w pojazdach w miejscu garażowania w Piaskach lub na stacji benzynowej w miejscowości Piaski, 2-3 razy w tygodniu w godz. 700-800 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym W przypadku zmiany cen oleju napędowego, etyliny przez producenta zaopatrującego, Wykonawcę obowiązywać będzie aktualna cena detaliczna pomniejszona o proponowany opust cenowy 2. Wymagania stawiane wykonawcy: a/ wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zadania, w tym i za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia b) wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji przy realizacji zobowiązań umowy d) ustalenia i decyzje dotyczące zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy e) określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia f) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaski-wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach