Przetargi.pl
Przygotowanie i sukcesywna dostawa posiłków w postaci śniadań, obiadów, podwieczorków i kolacji dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 18 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki i Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie w roku 2012, w ilości maksymalnej 14400 osobo/dni

Regionalne Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Wielka Poznańska 89
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 255 23 41 , fax. 67 255 23 41
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie
    ul. Wielka Poznańska 89 89
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 255 23 41, fax. 67 255 23 41
    REGON: 30117506300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcpu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i sukcesywna dostawa posiłków w postaci śniadań, obiadów, podwieczorków i kolacji dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 18 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki i Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie w roku 2012, w ilości maksymalnej 14400 osobo/dni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przykładowy zestaw dziennego wyżywienia : Śniadanie: - pieczywo mieszane(chleb żytni, jasny, graham) - 100g - masło stołowe - 10g - ser edamski tłusty - 20g - wędlina różna(szynka, polędwica) - 25g - mleko - 550g - lub herbata - 220ml - płatki - 30g - warzywa(pomidor, ogórek) - 100g Obiad : - zupy(różne rodzaje) - 200ml - ziemniaki ( lub ryż, kasza, makaron, pyzy) -ok. 250g - mięso lub ryba - 90g - surówki lub warzywa gotowane - 200g - naleśniki, pierogi -150g podwieczorek: - jogurt - 150g - banan lub inne owoce -120g - słodycze(ciasto, wafelek) - 55g Kolacja: - chleb mieszany(pszenno-żytni) - 100g - masło - 10g - pasta z sera lub ryby wędzonej - 53g - ser twarogowy(chudy) - 20g - wędliny - 25g - sałatki - 50g - herbata - 220ml Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 55.52.40.00-9 - usługi dostarczania posiłków do szkół Ilość dostarczanych posiłków uzależniona będzie od faktycznej ilości osób przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień w Rogoźnie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania określonej ilości posiłków, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienianastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania przedmiotu umowy dwa razy w miesiącu. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1)Przygotowywania i dostarczenia posiłków przez Wykonawcę w obiekcie, dla którego posiada aktualną decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego dzieci i usług cateringowych, zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie, będzie dostarczał posiłki w ilościach, w określone dni, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie, 2)Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do niedzieli 3 razy w ciągu dnia(śniadanie ok. 07.50, obiad łącznie z podwieczorkiem ok.13,30, kolacja ok. 18,00) w ilościach uzgodnionych z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 3)Przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP dostosowane do warunków cateringowych. 4)Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzaju diet - w tym bezglutenowej i bezmlecznej zgodnie z zaleceniami lekarza, 5)Przygotowane posiłki muszą zawierać odpowiednie ilości składników odżywczych i energetycznych dla danej grupy wiekowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami żywieniowymi, 6)Szczegółowy jadłospis obejmujący 5 dniowy okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia na 3 dni wcześniej, 7)Posiłki muszą być zróżnicowane, urozmaicone i gorące, poporcjowane, 8)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych(m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniaDz. U.z 2006r. Nr 171 poz. 1125 ze zmian.). 8)Wykonawca dostarczający gotowe posiłki winien zapewnić: a) odpowiednią temperaturę w chwili dostawy, b) odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne dostaw, 9)Wykonawca dostarczy zamawiającemu gotowe do spożycia posiłki na własny koszt. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności - transport posiłków powinien odbywać się w termosach - pojemnikach transportowych z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniającymi właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego. 10)Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu Centrum wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt. Koszty związane z wydawaniem posiłków, myciem naczyń, sprzątaniem kuchni ponosi Zamawiający. 11)Miejsce do spożywania posiłków zapewnia Zamawiający. 12) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę zaoferowaną w złożonej ofercie. 13) Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcpu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach