Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla transportu sanitarnego

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Poduchowne 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2784550 w. 278 , fax. 063 2788400
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Poduchowne 1 1
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2784550 w. 278, fax. 063 2788400
    REGON: 00030005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.turek.lm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla transportu sanitarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju napędowego dla transportu sanitarnego w SP ZOZ w Turku na okres 12 miesiecy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustawił wadium w wysokości 2 00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: 1.1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, 1.5 Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy. 2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie: 2.1 każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2.2 w odniesieniu do warunku określonego w punkcie 1.2 niniejszego rozdziału, muszą wykazać, że wspólnie spełniają określone wymagania, 2.3 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i do zawarcia umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ, załączonych do oferty, metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, wg Załącznika Nr 2, w trybie art. 44 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcy warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, -zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt. a, b i d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów jw). (forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 3.Oświadczenie, wg Załącznika Nr 3, w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.Aktualną Koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 5.Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.turek.szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach