Przetargi.pl
ZPD/14/09 dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, szwów, klipsów do laparoskopii i innych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2973600 , fax. 061 2960079
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 2 2
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2973600, fax. 061 2960079
    REGON: 00030660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZPD/14/09 dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, szwów, klipsów do laparoskopii i innych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, szwów, klipsów do laparoskopii i innych - dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 1.1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oświadczenie z art.22 ust.1 pkt.1-4 2) Oświadczenie z art.24 ust.1 i 2 , że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (Dz.U.2004r. Nr 19 poz.177 ze zmianami) 3) Oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają świadectwa rejestracji wyrobu medycznego zgodnie z ustawą (Dz.U. 2004 Nr 93 poz. 896 ze zm.) i na każde wezwanie Zamawiającego przedłożą niezwłocznie żądany dokument. 4) Oświadczenie, że zapewnią realizację dostawy w ciągu maksymalnie 7 dni od zgłoszenia zamówienia, 5) Oświadczenie o niekaralności z art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. 6) Oświadczenie o niekaralności z art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wymienione w ust. 1.1 SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) w przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006, Nr 87, poz. 605 ze zm.) wykonawca załącza dokumenty wymienione w cytowanym paragrafie. 5) Próbki na potwierdzenie: - Zgodności zaoferowanego asortymentu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zmówienia określonym w załączniku Nr 1.1 do SIWZ. Zamawiający żąda próbek tylko dla wybranego asortymentu z zastrzeżeniem, że dla pozostałego asortymentu, Zamawiający w trakcie trwania procedury może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do dostarczenia próbek dla pozostałego asortymentu. Wykonawca każdą próbkę obowiązany jest opisać dodając: nr pakietu i nr pozycji, której dotyczy. Próbki będą podlegały ocenie technicznej zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VI SIWZ. 6) Pozostałe dokumenty: - Załączniki Nr 1 i Nr 2 - podpisany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach