Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-600 Oborniki, ul. Szpitalna 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2973600 , fax. 061 2960079
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 2 2
64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. 061 2973600, fax. 061 2960079
REGON: 00030660900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZPD/14/09 dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, szwów, klipsów do laparoskopii i innych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych, szwów, klipsów do laparoskopii i innych - dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 1.1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oświadczenie z art.22 ust.1 pkt.1-4 2) Oświadczenie z art.24 ust.1 i 2 , że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (Dz.U.2004r. Nr 19 poz.177 ze zmianami) 3) Oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają świadectwa rejestracji wyrobu medycznego zgodnie z ustawą (Dz.U. 2004 Nr 93 poz. 896 ze zm.) i na każde wezwanie Zamawiającego przedłożą niezwłocznie żądany dokument. 4) Oświadczenie, że zapewnią realizację dostawy w ciągu maksymalnie 7 dni od zgłoszenia zamówienia, 5) Oświadczenie o niekaralności z art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp. 6) Oświadczenie o niekaralności z art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wymienione w ust. 1.1 SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) w przypadku zaistnienia sytuacji określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006, Nr 87, poz. 605 ze zm.) wykonawca załącza dokumenty wymienione w cytowanym paragrafie. 5) Próbki na potwierdzenie: - Zgodności zaoferowanego asortymentu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zmówienia określonym w załączniku Nr 1.1 do SIWZ. Zamawiający żąda próbek tylko dla wybranego asortymentu z zastrzeżeniem, że dla pozostałego asortymentu, Zamawiający w trakcie trwania procedury może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do dostarczenia próbek dla pozostałego asortymentu. Wykonawca każdą próbkę obowiązany jest opisać dodając: nr pakietu i nr pozycji, której dotyczy. Próbki będą podlegały ocenie technicznej zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VI SIWZ. 6) Pozostałe dokumenty: - Załączniki Nr 1 i Nr 2 - podpisany wzór umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczna
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów z zakresu elektrofizjologii klinicznej dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu (powtórzenie).
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów z zakresu elektrofizjologii klinicznej dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
Dodano: 2015-10-21 - Dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa jałowego sprzętu medycznego (cewniki do wkłuć centralnych, cewniki Wedge, cewniki Bermana) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 45/14
Dodano: 2014-10-03 - Dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2014-07-08 - Dostawa sprzętu do zabiegów ablacji i badań elektrofizjologicznych dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J. Strusia w Poznaniu.
Dodano: 2014-07-02 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem 10 szt. cewników do denerwacji tętnic nerkowych metodą RF dla Katedry i Kliniki Hipertensjologii, Angiologii i Chorób Wewnętrznych UMP, ul. Długa 1/2
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem 24 szt. cewników elektronicznych do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla II Katedry Chirurgii, Kliniki Chirurgii Ogólnej i Naczyń UMP, ul. Długa 1/2
Dodano: 2013-11-19 - dostawa zestawów dwukanałowych i trójkanałowych cewników
Dodano: 2013-10-29 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem 24 szt. cewników elektronicznych do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla II Katedry Chirurgii Kliniki Chirurgii Ogólnej i Naczyń UMP, ul. Długa 1/2
Dodano: 2013-10-28