Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2428276 , fax. 063 2428224
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. M. Dąbrowskiej 8 8
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2428276, fax. 063 2428224
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest dostawa oleju napędowego w ilości rocznej około 170 000 l. 1. Wykonawca zobowiązany jest zainstalować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zbiornik do składowania i wewnętrznej dystrybucji oleju napędowego o pojemności 5 000 l. zwany dalej -Zbiornik- i przekazać Zamawiającemu do użytkowania. 2. Zainstalowany zbiornik stanowi własność Wykonawcy. 3. Zbiornik musi posiadać wymagane prawem dokumenty dopuszczenia do magazynowania oleju napędowego. 4. Po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zdemontuje i zabierze zbiornik w terminie 7 dni liczonych od daty wygaśnięcia umowy. 5. Wykonawca dokona przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi zbiornia i dystrybutora. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania paliwa , które będzie spełniało wymogi jakościowe określone dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) i wymogi określone w normach PN-EN 590:2006 7.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i tankować olej napędowy na swój koszt do zbiornika Zamawiającego w Koninie przy ul. M. Dąbrowskiej 8. 8.Pomiar ilości przyjmowanego paliwa dokonywany będzie na podstawie wskazań urządzenia pomiarowego zamontowanego na autocysternie posiadającego aktualne cechy legalizacyjne. 9.Do każdej dostawy oleju napędowego, stanowiącej przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo skontrolowania w każdej chwili jakości oleju napędowego. 11.Dostawa oleju napędowego do zbiornika. każdorazowo następować będzie w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. 12.Odbiór danej partii oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dowodem WZ podpisanym przez osoby uprawnione. 13.Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT będzie potwierdzony dowód WZ. 14.Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw oleju napędowego w rocznej ilości około 170 000 l, celem zaspokojenia potrzeb Zamawiającego. Dostawy realizowane będą sukcesywnie przez cały okres obowiązywania zawartej umowy. 15. Zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę bieżącą z określeniem ilości następować będzie telefonicznie lub faksem na numer Wykonawcy podany do wiadomości Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu paliwo w terminie do 3 dni kalendarzowych od chwili /data i godzina/ złożenia zamówienia. Zamawiający będzie przyjmował dostawy w godzinach 7.00 - 14.00 w dni robocze. 17. Wykonawca realizował będzie dostawy przedmiotu umowy autocysterną wyposażoną w pompę i dystrybutor, spełniającą wszelkie wymagania obowiązującego prawa. Pojazd, którym realizowane będą dostawy, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące dostawy paliwa do zbiornika. Urządzenie pomiarowe w autocysternie winny posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, nałożonych przez uprawniony organ oraz dopuszczenie UDT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach