Przetargi.pl
Przebudowa wraz z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego drogi gminnej nr 300111P - ul. Jana Pawła II w Gnieźnie, od ul. Sobieskiego do ul. Wyszyńskiego

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgniezno.bip4.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego drogi gminnej nr 300111P - ul. Jana Pawła II w Gnieźnie, od ul. Sobieskiego do ul. Wyszyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: projekt budowlany ze szczegółowością projektu wykonawczego (załącznik nr 9), przedmiary robót (załącznik nr 8), projekt docelowej organizacji ruchu kołowego (załącznik nr 10), szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11). Powyższe zamówienie realizowane jest w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę ul. Jana Pawła II w Gnieźnie, w tym między innymi: 2.1.1. I Etap - jezdnia: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - odwodnienie, - roboty nawierzchniowe, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie. 2.1.2. II Etap - chodnik strona prawa (od ul. Wyszyńskiego do ul. Sobieskiego): - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - zieleń, - chodnik, - miejsca postojowe, - zjazdy, - roboty wykończeniowe. 2.1.3. III Etap - chodnik strona lewa (od ul. Wyszyńskiego do ul. Sobieskiego): - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - zieleń, - chodnik, - miejsca postojowe, - zjazdy, - roboty wykończeniowe. 2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.2.1. Oznakowanie miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm./ oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem /Dz.U.03.177.1729/, na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zaopiniowanego przez Zarządców dróg publicznych. Policję oraz zatwierdzonego przez Organ Zarządzający Ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.2.2. Obsługę geodezyjną (wytyczenie w terenie oraz wykonanie mapy z inwentaryzacji powykonawczej przebudowanej ulicy). 2.2.3. Utrzymanie w czystości (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 j. t. ze zm./) ulic przylegających do placu budowy oraz przywrócenie ich do stanu pierwotnego w razie uszkodzenia nawierzchni. 2.2.4. Uporządkowanie terenu (placu budowy, przyległych ulic) po wykonaniu robót objętych przedmiotem zamówienia. 2.2.5. Segregowanie i przewiezienie do magazynu Inwestora (na terenie miasta Gniezna) materiałów z rozbiórki (np. płyt betonowych 50x50cm, polbruku, kostki bazaltowej i kamiennej itp.), nadających się do ponownego wbudowania, po wcześniejszym zatwierdzeniu ich przez inspektora nadzoru. 2.2.6. Przewiezienie frezu w miejsce wskazane przez inspektora nadzoru, na terenie miasta Gniezna. 2.2.7. Narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne w celu realizacji zamówienia w tym między innymi: koparko-ładowarkę kołową; sprężarkę spalinową z młotem pneumatycznym; frezarkę; samochód dostawczy; stopę wibracyjną; zagęszczarkę lub inny sprzęt tożsamy, dostosowany do zagęszczania piasku, kruszywa, kostki betonowej; piłę do cięcia kostki betonowej; piłę do ciecia asfaltu; kombajn do czyszczenia sieci kanalizacyjnych typu WUKO; szczotkę mechaniczną; min. cztery samochody wywrotki, w tym min. dwa dostosowane do przewozu betonu asfaltowego (termosy, wywrotki z plandekami itp.); skrapiarkę listwową o szerokości jednorazowego spryskiwania min. 3,90m; rozkładarkę mas bitumicznych o szerokości jednorazowo układanej masy min. 3,90m; min. dwa walce statyczne o tonażu powyżej 10Mg (w tym min. jeden stalowy), dostosowane do zagęszczania: warstwy odsączającej, podbudowy z kruszywa łamanego twardego, nawierzchni z betonu asfaltowego. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji ww. budowy winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu, na jakość wykonywanych robót. 2.3. Wymagania jakościowe: 2.3.1. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe (z wyjątkiem oznaczonych elementów oznakowania, krawężników kamiennych, kostki betonowej - z odzysku) i posiadać gwarancje jakości na min. 36 m-cy (dotyczy wszystkich wbudowanych, nowych elementów). Wbudowywane nowe materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze częściowym i końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 ze zm.). 2.3.2. Beton asfaltowy na warstwę wyrównawczą i ścieralną powinien spełniać warunki mas dla ruchu KR 3 oraz posiadać gwarancje jakości, na min. 36 m-cy. 2.3.3. Okres rękojmi na wykonane roboty wynosi min. 36 m-cy. Okres rękojmi liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zadania. W tym okresie Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach