Przetargi.pl
Dostawa licencji i oprogramowania

Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Al. Niepodległości 188/192
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 579-03-66, 579-02-74 , fax. (022) 579-03-74
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
    Al. Niepodległości 188/192
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 579-03-66, 579-02-74, fax. (022) 579-03-74
    REGON: 00033225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część A Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następującego oprogramowania: 1. Licencja Microsoft Windows Server Enterprise 2008 R2 - 2 szt. 2. Licencja Microsoft Project Server z dostępem dla 10 jednoczesnych użytkowników oraz możliwością tworzenia nowych projektów. - 1 szt. 3. Licencja na dostęp do serwera Windows 2008 dla 550 jednoczesnych użytkowników. - 1 szt. 4. Altova? MissionKit 2009 for Professional XML Developers + Support and Maintenance Package na 12 miesięcy - 10 szt. 5. Altova MissionKit for Enterprise Software Architects + Support and Maintenance Package na 12 miesięcy - 1 szt. 6. Active State Komodo (w najnowszej dostępnej wersji) - 3 szt. 7. IrfanView (w najnowszej dostępnej wersji) - 3 szt. 8. Total Commander (w najnowszej dostępnej wersji) - 14 szt. 9. WinRar (w najnowszej dostępnej wersji) - 10 szt. Część B Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następującego oprogramowania: 1. Oprogramowanie NetFlow Analyzer do oprogramowania OpManager z możliwością jednoczesnego monitorowania 200 interfejsów wraz z usługą asysty technicznej i aktualizacji na okres 12 miesięcy. - 1 szt. 2. Oprogramowanie Network Monitoring Connector dla oprogramowania Applications Manager wraz z usługą asysty technicznej i aktualizacji na okres 12 miesięcy. - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument określony w pkt 1 należy złożyć w formie oryginału. Pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zostać załączone pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XIII.4 SIWZ Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uprp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach