Przetargi.pl
Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Płocku

Starostwo Powiatowe w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676777 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676777, fax. 024 2676848
    REGON: 61101533600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Płocku, świadczona w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. z 2009 r., Nr 146, poz. 1188), obejmująca świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego obsługi prawnej, w celu obrony interesów Starostwa Powiatowego w Płocku. 1.W szczególności w tym zakresie wykonywanie następujących czynności: a)udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Powiatu, Zarządu Powiatu, zarządzeń Starosty Płockiego, i dyrektorów Wydziałów, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym, b)sporządzanie projektów aktów prawnych, c)udział w sesjach Rady Powiatu i posiedzeniach Komisji Rady Powiatu, świadczenie pomocy prawnej w ich trakcie, d)reprezentowanie Zamawiającego przed sądami powszechnymi i szczególnymi, organami administracji publicznej oraz innymi organami i instytucjami (w tym Kolegium Arbitrów przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz sądami polubownymi lub mediatorami), jak również przed organami egzekucyjnymi, e)udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych, f)udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, g)wydawanie opinii prawnych, h)opiniowanie projektów: uchwał, umów, porozumień, statutów, regulaminów, upoważnień/pełnomocnictw i zarządzeń, i)sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych, w tym o zamówienia publiczne, j)uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, k)świadczenie pomocy prawnej w trakcie posiedzeń Zarządu Powiatu i narad Starosty Płockiego, l)opiniowanie treści korespondencji Starostwa z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, m)wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, n)informowanie komórek organizacyjnych Starostwa o zmianach przepisów prawnych, o)zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku postępowań sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i innych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia. p)informowanie Starosty, Sekretarza Powiatu oraz dyrektorów Wydziałów o ewentualnych uchybieniach w działalności Starostwa w zakresie przestrzegania prawa i skutkach prawnych tych uchybień. 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego minimalnego standardu świadczonych usług: a)wyznaczenie koordynatora obsługi prawnej (radcy prawnego lub adwokata), b)zapewnienie świadczenia obsługi prawnej przez radcę prawnego bądź adwokata w wymiarze 8 godzin dziennie w godzinach pracy Starostwa, tj. 7 30 - 15 30 , przez 5 dni w tygodniu, w siedzibie Zamawiającego, c)zapewnienie obsługi prawnej poza siedzibą Starostwa Powiatowego w Płocku, jeżeli jest to niezbędne do wykonania określonych czynności wynikających z zakresu działania Starostwa, Rady i Zarządu Powiatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, b)Wykonawca musi dysponować minimum 3 osobami, które posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, c)Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, wykonuje bieżącą obsługę prawną jednostki (jednostek) odpowiadającą swym zakresem przedmiotowym niniejszym zamówieniom, d)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności stanowiących pomoc prawną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg. załącznika nr 1 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3.Zaświadczenie właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej lub Okręgowej Izby Radców Prawnych potwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wpisane są na właściwą listę adwokatów lub radców prawnych. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności - minimum 3 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (załącznik nr 2). 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności stanowiących pomoc prawną wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 10.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - minimum 2 umowy (załącznik nr 3). 11.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatplocki.bip.ogr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach