Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE STAŁEJ, KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ INSTYTUTU METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO, ODDZIAŁ W KRAKOWIE

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 22 5694415
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Podleśna 61 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 22 5694415
    REGON: 00008050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE STAŁEJ, KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ INSTYTUTU METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO, ODDZIAŁ W KRAKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający wymaga, by usługa była świadczona przez co najmniej 2 osoby wpisane na listę radców prawnych (zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych Dz.U. z 2010 roku, Nr 10, poz.65) lub adwokatów ( zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze, Dz.U. z 2009 roku, Nr 146, poz. 1188). Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług przez osoby nie posiadające kwalifikacji wskazanych w zdaniu poprzedzającym (tytułu zawodowego), z takim zastrzeżeniem, że dopuszczalne będzie wyznaczenie przez Wykonawcę do bieżących kontaktów w kwestiach technicznych i kancelaryjnych upoważnionego aplikanta radcowskiego lub adwokackiego. Zamawiający nie dopuszcza bezpośredniego uczestnictwa w spotkaniach osoby nie będącej radcą prawnym lub adwokatem, jak też nie dopuszcza telefonicznych konsultacji przez osobę niespełniającą wymogu wskazanego na wstępie. Obsługa prawna obejmuje wszystkie aspekty prawne i formalne związane z działalnością Zamawiającego, a w szczególności będzie polegać na: 1) świadczeniu bieżących porad, wyjaśnień i konsultacji w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego (siedziba oddziału) oraz telefonicznie i za pomocą poczty elektronicznej; 2) opracowywaniu pisemnych opinii, ekspertyz prawnych, wykładni i interpretacji prawa, w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego, w szczególności w sprawach związanych ze stosowaniem przepisów prawa wodnego, prawa lotniczego, prawa administracyjnego, prawa karnego, prawa cywilnego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa o zamówieniach publicznych, ustawy o instytutach badawczych, prawa o szkolnictwie wyższym, prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, prawa budowlanego, prawa autorskiego, prawa ochrony środowiska; 3) przygotowywaniu projektów umów, aneksów, porozumień i innych pism związanych z działalnością Zamawiającego oraz konsultowaniu i opiniowaniu umów, pism i porozumień kierowanych do Zamawiającego przez podmioty zewnętrzne; 4) opracowywaniu i opiniowaniu zarządzeń, regulaminów, instrukcji i wszelkich innych dokumentów; 5) opiniowaniu dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności SIWZ, wzoru umowy, oraz korespondencji zamawiającego z wykonawcami w postępowaniu aż do momentu udzielenia wykonawcy zamówienia oraz po udzieleniu zamówienia; 6) zastępowaniu Zamawiającego we wszelkich postępowaniach i sporach wynikłych z działalności Zamawiającego bez względu na charakter postępowania (sądowe, przygotowawcze, administracyjne, czy egzekucyjne) i sąd lub organ (w tym Krajową Izbą Odwoławczą), przed którym postępowanie się toczy, w zakresie udzielonych pełnomocnictw, w szczególność do zastępstwa procesowego w postępowaniach cywilnych, karnych i administracyjnych; 7) przedstawianie Zamawiającemu wniosków co do zabezpieczenia roszczeń i celowości wszczęcia właściwych czynności sądowych i egzekucyjnych oraz kompleksowego prowadzenia czynności sądowych i egzekucyjnych dotyczących należności Zamawiającego; 8) uczestniczeniu na żądanie Zamawiającego w mediacjach, rokowaniach, rozmowach, sporach, negocjacjach po stronie i w imieniu Zamawiającego; 9) uczestniczeniu w spotkaniach roboczych dotyczących działalności Zamawiającego (siedziba Oddziału), a także spotkaniach na terenie Polski według skierowania Zamawiającego; 10) udzielanie konsultacji, pomocy i instruktażu pracownikom Zamawiającego w zakresie interpretacji przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania; 11) zapewnieniu niezbędnych konsultacji oraz bezpośredniej obecności w siedzibie Zamawiającego w trakcie kontroli prowadzonych u Zamawiającego; 12) bieżącej obsługi prawnej w zakresie spraw pracowniczych i kadrowych; 13) informowanie Zamawiającego o zmianach przepisów prawnych dotyczących jego działalności; 14) informowanie Dyrektora Oddziału i jego zastępców o uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień; 15) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przekazania Zamawiającemu raz na kwartał - w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia kwartału rejestru prowadzonych spraw sądowych i administracyjnych (zawierający co najmniej datę wszczęcia postępowania, sygnaturę akt, powoda, pozwanego, przedmiot i aktualny stan sprawy); 16) Zamawiający może również włączyć do zakresu obowiązków Wykonawcy prowadzenie spraw nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli charakter tych spraw dotyczy działalności Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach