Przetargi.pl
Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych oraz Wydziału Planowania w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2015-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych oraz Wydziału Planowania w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I : Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018. Wykonywanie zastępstwa procesowego, reprezentowania Gminy Konstancin-Jeziorna wobec kontrahentów lub pracowników przed urzędami i innymi instytucjami w sprawach powierzonych, również pozasądowych. Obsługa prawna ma zapewnić prawidłową ochronę interesów Gminy Konstancin-Jeziorna. Obsługa prawna, polegać będzie w szczególności na: 1) sporządzaniu opinii prawnych oraz analiz prawnych i udzielaniu porad prawnych, konsultacji lub informacji prawnych dotyczących spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego 2) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących zawieranych umów, porozumień, aneksów itp. 3) opracowywaniu lub sporządzaniu projektów aktów prawnych (np.: umów, jednostronnych oświadczeń woli, regulaminów, uchwał, zarządzeń), 4) sporządzaniu poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami; 5) zastępstwie prawnym i procesowym przed sądami, urzędami, organami władzy publicznej i innymi podmiotami, np.: Krajową Izbą Odwoławczą; 6) pomoc w przygotowaniu dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach dyżurów, a w szczególności Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami; 7) udzielaniu porad i konsultacji prawnych innym pracownikom Zamawiającego w sprawach z zakresu zamówień publicznych Zamawiającego, 8) ocenie skutków prawnych zamierzonych lub dokonanych przez Zamawiającego czynności prawnych, 9) udzielaniu porad prawnych w zakresie toczących się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 10) prowadzenie postępowań (w oparciu o art. 15 ustawy pzp) na wyraźne zlecenie Zamawiającego (Zamawiający przekaże Wykonawcy opis przedmiotu zamówienia oraz propozycję warunków udziału w postępowaniu oraz propozycję kryterium oceny ofert. Ewentualne koszty Wykonawcy związane z reprezentacją Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławcza ponosi Wykonawca. Koszty postępowania odwoławczego leżą po stronie Zamawiającego tj. wpis oraz zastępstwo procesowe strony przeciwnej. a) przewidywana ilość prowadzonych postępowań w ciągu trwania umowy - 10; b) wynagrodzenie za prowadzenie postępowania nie może być wyższe niż 1 wynagrodzenie miesięczne, z zastrzeżeniem odrzucenia oferty w przypadku niezgodności z tym wymogiem. 11) opiniowaniu możliwości wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie innym niż podstawowe, 12) udziale na pisemny wniosek Zamawiającego w negocjacjach prowadzonych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 13) parafowaniu wzorów lub projektów umów załączanych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umów przedkładanych do podpisu Burmistrzowi po rozstrzygnięciu postępowań. 14) przeprowadzeniu 3 szkoleń maksymalnie 2 dniowych- łącznie maksymalnie 14 godzin każde szkolenie ( 1 szkolenie w 2016 roku, 1 szkolenie w 2017 roku, 1 szkolenie w 2018 roku), nie mniej niż 20 pracowników Urzędu Miasta i Gminy Konstancin- Jeziorna, w siedzibie Zamawiającego (salę, sprzęt audiowizualny, catering zapewnia Zamawiający). UWAGA: Wszystkie ww. czynności będą wykonywane w ramach stałego , ryczałtowego wynagrodzenia ( z wyłączeniem zapisu ust. 10 niniejszego rozdziału). Część II: Obsługa prawna Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna 1) sporządzanie opinii oraz analiz prawnych i udzielaniu porad, konsultacji lub informacji prawnych dotyczących spraw związanych z prowadzonymi przez Wydział postępowaniami indywidualnymi, w szczególności: a) o ustalenie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, b) o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, c) o ustalenie decyzji o warunkach zabudowy, d) a także innych postępowań administracyjnych i sądowych przed sądami administracyjnymi i sądami powszechnymi w sprawach indywidualnych; 2) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących procedur sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a także ich zmian, w trybie określonym ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz.199 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139 z późn. zm.), 3) opiniowaniu projektów uchwał, przygotowywanych przez Wydział, kierowanych na posiedzenia Rady Miejskiej, 4) uczestnictwie w posiedzeniach Rady Miejskiej Konstancin-Jeziorna oraz wyjątkowo w uzasadnionych przypadkach w posiedzeniach komisjach Rady Miejskiej na których będą omawiane lub przyjmowane sprawy prowadzone przez Wydział, 5) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących zawieranych umów, porozumień, aneksów itp. 6) opracowywaniu lub sporządzaniu projektów aktów prawnych (np.: umów, jednostronnych oświadczeń woli, regulaminów, uchwał, zarządzeń), 7) sporządzaniu poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami; 8) zastępstwie prawnym i procesowym przed sądami, urzędami, organami władzy publicznej i innymi podmiotami w zakresie spraw związanych z roszczeniami z zakresu ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu przestrzennym. UWAGA: Wszystkie ww. czynności będą wykonywane w ramach stałego, ryczałtowego wynagrodzenia Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia w części I i w części II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach