Przetargi.pl
Dostawa, instalacja wraz z uruchomieniem, wdrożeniem i udostępnieniem do eksploatacji Laboratoryjnego Systemu Informatycznego oraz modernizacja istniejącej sieci LAN w Laboratorium znajdującym się w Zakładzie Lecznictwa Otwartego przy ul. Abrahama 16 należącym do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 04-082 Warszawa, ul. Krypska 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8102096 , fax. 022 8100604
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe
    ul. Krypska 39 39
    04-082 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8102096, fax. 022 8100604
    REGON: 01286757000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja wraz z uruchomieniem, wdrożeniem i udostępnieniem do eksploatacji Laboratoryjnego Systemu Informatycznego oraz modernizacja istniejącej sieci LAN w Laboratorium znajdującym się w Zakładzie Lecznictwa Otwartego przy ul. Abrahama 16 należącym do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja wraz z uruchomieniem, wdrożeniem i udostępnieniem do eksploatacji Laboratoryjnego Systemu Informatycznego oraz modernizacja istniejącej sieci LAN w Laboratorium znajdującym się w Zakładzie Lecznictwa Otwartego przy ul. Abrahama 16 należącym do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe. Zakres zamówienia obejmuje budowę zintegrowanego systemu obsługi laboratorium, dostawę pakietów oprogramowania dla bazy danych i aplikacji, szkolenie pracowników i świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożenie wadium - nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w przedmiocie zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. wykonali min. trzy zamówienia obejmujące dostawę i wdrożenie laboratoryjnego systemu informatycznego o przepustowości nie mniejszej niż 350 tyś. oznaczeń (badań) rocznie, instalację, konfigurację, szkolenia administratorów w zakresie jej elementów aktywnych i pasywnych w Jednostkach Lecznictwa Otwartego w okresie ostatnich 3 lat 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj., że posiadają udokumentowaną wiedzę w zakresie systemów operacyjnych i baz danych, a co najmniej jedna osoba posiada tytuł zawodowy w dziedzinie informatyki lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 6. Ocena wniosków dokonywana będzie: 1) ocena spełniania warunków określonych w pkt. 1, 3, 4 i 5 odbywać się będzie w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia, 2) ocena spełniania warunku określonego w pkt. 2 odbywać się będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niżej podany sposób: Za dokonanie trzech dostaw Wykonawca otrzyma 5 punktów za każdą kolejną dostawę po 1 punkcie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 50 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór Wniosku dostępny na stronie internetowej Zamawiającego), Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: 1 Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 1 do Wniosku. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5. Wykaz wykonanych dostaw w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, zakresu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Wniosku. Do wykazu należy załączyć kserokopie posiadanych dokumentów potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do Wniosku. Do wykazu należy załączyć posiadane dokumenty potwierdzający kwalifikacje, zgodnie z pkt. 3 Warunków udziału w postępowaniu. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. W przypadku, gdy Wniosek składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do Wniosku w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych.. W przypadku, gdy załączona do Wniosku kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: funkcjonalność
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach