Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8258556, 8258823 , fax. 022 8258556
- Data zamieszczenia: 2009-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
ul. Wawelska 52/54 52/54
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8258556, 8258823, fax. 022 8258556
REGON: 00011577200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług utrzymania czystości powierzchni użytkowych w budynku przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku nr 3 za pomocą materiałów, środków czystości, sprzętu i narzędzi Wykonawcy przez okres kolejno po sobie następujących 36-mięsięcy kalendarzowych od dnia podpisania umowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja usług utrzymania czystości powierzchni użytkowych w budynku przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku nr 3 za pomocą materiałów, środków czystości, sprzętu i narzędzi Wykonawcy przez okres kolejno po sobie następujących 36-mięsięcy kalendarzowych od dnia podpisania umowy, zgodnie z informacjami szczegółowymi zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 133 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (pzp), tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali albo realizują należycie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym Zamawiający uzna za odpowiadające usługi realizowane przez okres minimum 12-miesięcy w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 820 m2 (jednak usługi nie sumują się); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 pzp. Ocena spełniania warunków określonych w pkt. II SIWZ zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. III SIWZ na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych wg załączonego wzoru zawartego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierające dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. a) Wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), zawierający informacje niezbędne do stwierdzenia, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. II SIWZ; b) Dokument/ty potwierdzający/e, że usługi te zostały wykonane należycie; 5. Polisa ubezpieczenia potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę promesy polisy OC, wówczas Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany jest - przed dniem podpisania umowy - dostarczyć polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000, 00 zł. Dokumenty określone w pkt. 1, 3 i 4a) muszą być złożone w postaci oryginału, natomiast dokumenty określone w pkt. 2, 4b) i 5 - w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lp.gov.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe sprzątanie i obsługa szatni w Bibliotece Głównej oraz sprzątanie pomieszczeń Orkiestry Reprezentacyjnej SGGW przez 24 miesiące z zabezpieczeniem w środki czystości
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie usług: sprzątania, utrzymania czystości wewnątrz budynków Wydziału Elektrycznego PW - Gmach Elektrotechniki, Gmach Mechaniki, Gmach Starej Kotłowni, Budynek Pod Kominem.
Dodano: 2016-07-01 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny
Dodano: 2016-06-16 - Usługi w zakresie sprzątania obiektów TBS Warszawa Południe Sp. z o.o., tj. 28 budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Warszawie w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-06-15 - Wykonywanie usług porządkowych oraz ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz usług porządkowych w Oddziale w Płocku
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP S.A.
Dodano: 2016-06-07 - Usługi w zakresie sprzątania obiektów TBS Warszawa Południe Sp. z o.o., tj. 28 budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Warszawie w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-05-23 - Systematyczne dostawy do PAP S.A. prasy krajowej
Dodano: 2016-05-16 - NA USŁUGĘ SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE W OBIEKCIE PRZY UL. GOMULICKIEGO 5 I W BUDYNKU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 28, A TAKŻE DLA SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU W OBIEKCIE PRZY UL. RYNEK 37 I PRZY UL. SZKOLNA 12.
Dodano: 2016-05-13 - Usługa całodobowego utrzymania czystości
Dodano: 2016-04-29