Przetargi.pl
Realizacja usług utrzymania czystości powierzchni użytkowych w budynku przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku nr 3 za pomocą materiałów, środków czystości, sprzętu i narzędzi Wykonawcy przez okres kolejno po sobie następujących 36-mięsięcy kalendarzowych od dnia podpisania umowy

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8258556, 8258823 , fax. 022 8258556
  • Data zamieszczenia: 2009-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8258556, 8258823, fax. 022 8258556
    REGON: 00011577200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług utrzymania czystości powierzchni użytkowych w budynku przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku nr 3 za pomocą materiałów, środków czystości, sprzętu i narzędzi Wykonawcy przez okres kolejno po sobie następujących 36-mięsięcy kalendarzowych od dnia podpisania umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja usług utrzymania czystości powierzchni użytkowych w budynku przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku nr 3 za pomocą materiałów, środków czystości, sprzętu i narzędzi Wykonawcy przez okres kolejno po sobie następujących 36-mięsięcy kalendarzowych od dnia podpisania umowy, zgodnie z informacjami szczegółowymi zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 133 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (pzp), tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali albo realizują należycie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym Zamawiający uzna za odpowiadające usługi realizowane przez okres minimum 12-miesięcy w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 820 m2 (jednak usługi nie sumują się); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 pzp. Ocena spełniania warunków określonych w pkt. II SIWZ zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. III SIWZ na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych wg załączonego wzoru zawartego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierające dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. a) Wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), zawierający informacje niezbędne do stwierdzenia, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. II SIWZ; b) Dokument/ty potwierdzający/e, że usługi te zostały wykonane należycie; 5. Polisa ubezpieczenia potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę promesy polisy OC, wówczas Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany jest - przed dniem podpisania umowy - dostarczyć polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000, 00 zł. Dokumenty określone w pkt. 1, 3 i 4a) muszą być złożone w postaci oryginału, natomiast dokumenty określone w pkt. 2, 4b) i 5 - w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lp.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach