Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
- Data zamieszczenia: 2010-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
REGON: 00052629700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż fontanny w parku w rejonie ul. Dworcowej i ul. Kopalnianej w Knurowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie fontanny w parku w rejonie ul. Dworcowej i ul. Kopalnianej w Knurowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w tym: 1.1.wykonanie niecki żelbetowej fontanny o wymiarach zewnętrznych 330cmX330cm i głębokości 40 cm, 1.2.dostawa i montaż komory technologicznej wraz z wyposażeniem, 1.3.wykonanie przyłącza wodociągowego, elektrycznego i kanalizacji deszczowej, 1.4.wykonanie odwodnienia liniowego terenu w rejonie fontanny, 1.5.wykonanie nawierzchni z płyt granitowych oraz z kostki granitowej, 1.6.wykonanie oświetlenia fontanny, 1.7.rozruch fontanny, 1.8.opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji fontanny, 1.9.roboty towarzyszące: roboty rozbiórkowe, demontaż nieczynnego kabla elektrycznego, odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej oraz zieleńców, 1.10.przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji fontanny. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wymagania wynikające z wzoru umowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-cio miesięcznej gwarancji jakości na roboty i obiekty wykonane na podstawie umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 5 tys zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4.Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN Bank S.A. z siedzibą przy ul. Pszczyńskiej 10, 40-479 Katowicach; konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6.Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. Dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27