Przetargi.pl
Dostawa i montaż drewnianych paneli ogrodzeniowych oraz dostawa regulaminów na place zabaw Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2012-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż drewnianych paneli ogrodzeniowych oraz dostawa regulaminów na place zabaw Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drewnianych paneli ogrodzeniowych oraz dostawa regulaminów na place zabaw Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 Wymagania ogólne 36535200-2 Place zabaw ogrodzenia. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 zadania: Zadanie I: dostawa i montaż drewnianych paneli ogrodzeniowych impregnowanych ciśnieniowo ryflowanych w kolorze brązowym przy budynku Powstańców Warszawy 1,Zadanie II: dostawa Tablic Regulamin Placu Zabaw .Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na Zadanie I lub II lub na całość zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 3. Zakres robót budowlanych do wykonania: Zadanie I:Dostawa i montaż drewnianych paneli ogrodzeniowych impregnowanych ciśnieniowo ryflowanych w kolorze brązowym o wymiarach 90 x 180 cm (lub zbliżonych, po akceptacji Zamawiającego) na placu zabaw przy budynku mieszkalnym przy ul. Powstańców Warszawy 1, o długości 116 mb. (w tym 2 sztuki bramek wejściowych). Panele powinny być mocowane do impregnowanych kantówek przy zastosowaniu kotew stalowych, wbetonowanych do gruntu. Zadanie II:Dostawa 22 sztuk Tablic Regulamin Placu Zabaw o wymiarach 500 x 700 mm, wykonanych na podkładach z blachy ocynkowanej grubości min. 1,25 mm, zabezpieczonych z tyłu warstwą lakieru, przody tablic drukowane w kolorze na ploterach i ofoliowane, przymocowane do słupków stalowych o średnicy 40 mm i długości 2 - 2,5 m. Przykładowa treść i wygląd przodu tablicy zgodny z załącznikiem nr 10, do akceptacji przez Zamawiającego. Zastosowane materiały dla wybranego systemu muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału dopuszczającą dany materiał do stosowania. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości). Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów atest higieniczny i kartę techniczną (kartą charakterystyki), a także odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4. 1. Cenę ofertową należy obliczyć odrębnie dla każdej z części zamówienia (każdego z zadań). 2. Wycenę przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia (zadań) należy wykonać w oparciu o wskazane w pkt III SIWZ wymiary i ilość paneli ogrodzeniowych i tablic regulaminów z zastrzeżeniem, iż cena ofertowa stanowi wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego, tzn. że Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac, w związku z tym Wykonawca obliczając cenę ofertową winien uwzględnić wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia w tym wszelkie prace wynikające z technologii wykonania i zakresu zamawianych robót, koszty wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na faktyczny rozmiar prac oraz ich cenę i wszystkie inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, bez których zamówienia nie można by należycie wykonać biorąc pod uwagę także koszty ewentualnych formalności dotyczących robót składających się na przedmiot zamówienia. 5. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości). Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów atest higieniczny i kartę techniczną (kartą charakterystyki), a także odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Zadanie I - 1000 zł ; Zadanie II - 500 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na place zabaw w SM Lubartów Zadanie I lub Wadium na place zabaw w SM Lubartów Zadanie II. W przypadku złożenia oferty na zadanie I i II zadanie Wadium na place zabaw w SM Lubartów Zadanie I i II. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający zaleca aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie a jego kopia w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku braku numeru konta - zwrot nastąpi na konto, z którego wpłynęła wpłata na wadium). 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udzielona gwarancja na roboty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach