Politechnika Warszawska ogłasza przetarg
- Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 2346206, 2346630 , fax. 022 2346217, 6286075
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
Pl. Politechniki 1 1
00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 2346206, 2346630, fax. 022 2346217, 6286075
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA SYSTEMOWEGO ORAZ WDROŻENIE SYSTEMU PERSONALIZACJI ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ DLA POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA SYSTEMOWEGO ORAZ WDROŻENIE SYSTEMU PERSONALIZACJI ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ DLA POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który: 6.1. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy. 6.2. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 6.3. Sprzęt komputerowy musi posiadać certyfikaty CE i spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz ergonomii, zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityk Socjalnej z dnia 1.12.1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. nr 148, poz. 973). 6.4. Wykonawca zapewni bezpłatną aktualizację oferowanego oprogramowania - nie gorszego niż wskazanego w Rozdziale III, w okresie gwarancyjnym. 6.5. Wykonawca musi posiadać Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2001 lub równoważny na, co najmniej: - integrację, wdrożenia i serwis systemów teleinformatycznych i systemów kart elektronicznych; - usługi szkoleniowe i przetwarzanie danych; - montaż komputerów, sprzedaż i serwis sprzętu komputerowego i systemów oprogramowania. Stosowny certyfikat lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali, co najmniej 3 zamówienia na dostawę i uruchomienie Systemu Elektronicznej Legitymacji Studenckiej o wartości przekraczającej 100 000 złotych każde. Wzór wykazu wykonanych zamówień na dostawę sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie systemu elektronicznej legitymacji studenckiej stanowi - załącznik nr 3 do SIWZ. 6.7. Zamawiający ma prawo wezwać oferentów w terminie 7 dni od daty złożenia ofert do prezentacji oferowanego rozwiązania w celu oceny zgodności rozwiązania ze specyfikacją. 6.8. Ocena zgodności oferowanego rozwiązania z wymaganiami technicznymi zawartymi w specyfikacji zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/odrzuceniem jego oferty. 6.9. System musi współpracować z kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi pochodzącymi od minimum 2 różnych dostawców certyfikatów. 6.10. Oferta na sprzęt (serwery, drukarka, czytniki, laminarka, Podpis kwalifikowany) powinna być zgodna z oferowanym systemem Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. 7.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w pkt. 7.1, 7.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) w pkt 7.2, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7.6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru zawartego w Załączniku nr 2 Rozdział II do SIWZ. 7.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, (co najmniej trzech) na dostawę sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie systemu elektronicznej legitymacji studenckiej, o wartości ponad 100 000,00 zł (brutto) każde - razem z referencjami. 7.8. Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 7 muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawców. 7.9. Dokumenty składane w języku obcym są składane razem z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie na usługę polegającą na stworzeniu dla Związku Rzemiosła Polskiego Platformy internetowej czeladniczych i mistrzowskich egzaminów zawodowych
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa infrastruktury Red Hat o oprogramowanie Red Hat Satelite
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI)
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa aplikacji kadrowo - płacowej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa oprogramowania bazodanowego Microsoft SQL Serwer
Dodano: 2016-07-21 - System do backupu urządzeń sieciowych (zwany dalej: Systemem) dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Nr referencyjny postępowania WZP.221.87.2016
Dodano: 2016-07-19 - WYKONANIE I WDROŻENIE APLIKACJI BIURA LUSTRACYJNEGO (ABeL)
Dodano: 2016-07-19 - usługi konserwacji oraz modernizacji systemu - SZ-23/05/2016.
Dodano: 2016-07-15 - Subskrypcja pakietu biurowego oraz subskrypcja usługi szkoleniowo-certyfikacyjnej dla pracowników i studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na okres 36 miesięcy od daty zapewnienia Zamawiającemu dostępu do oprogramowania pakiet biurowy oraz do platformy szkoleniowo-certyfikacyjnej
Dodano: 2016-07-08