Przetargi.pl
40/BAB/PN/2009

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-513 Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6611100, 6611360,5200544 , fax. 022 661223
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
    ul. Nowogrodzka 1/3/5 1/3/5
    00-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6611100, 6611360,5200544, fax. 022 661223
    REGON: 01572593500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    40/BAB/PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pionów wodno-kanalizacyjnych oraz 16 sanitariatów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: należy wnieść wadium w wysokości 27.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu zostaną dopuszczeni oferenci, którzy: - złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy prawo zamówień publicznych, - przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 (dwóch) zadań budowlanych o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, o wartości brutto każdego nie mniejszej niż 700.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, potwierdzone dokumentami (protokół odbioru końcowego robót lub opinia, lub referencje), że zadania te zostały wykonane z należytą starannością, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z sumą ubezpieczenia co najmniej 1.000.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ww. ustawy, - wykaz wykonanych 2 robót budowlanych za okres ostatnich 3 lat o wartości brutto każdego nie mniejszej niż 700.000, 00 zł, potwierdzony protokołem odbioru końcowego lub opinią, lub referencjami, że roboty budowlane zostały należycie wykonane, - polisa, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpips.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach